23-12-2017, 06:12 PM
08.12
Kuna peale tagasilla pukside vahetamist hakkasid rehvid väga kiirelt otsa saama pidin kiirustama vedrude vahetamise ja sillastendiga.
Aeromotorsist tellisin Monroe vedrud, rehvid24 lehelt tellisin jooksu uusi naaste ning viisin auto DPL sevice ukse taha et nad vahetaks vedrud ära ning keeraks sillad paika.
Reede õhtupoolikul sain auto tagasi, vedrud olid vahetatud ning rattad ja rool olid ilusti otseks keeratud. Rehvid lasin veel eraldi vahetada samal õhtul.
Küll aga sain vedrudega vastu näppe kuna tellisin ilmselgelt liiga pikad vedrud:
Kui poolteist aastat olen vahtinud, et esimest otsa tuleks natuke alla lasta, et auto ühel kõrgusel oleks, siis nüüd paistab et peab eest järele tõstma
Hiljem alles EPC'd sirvides panin tähele et olid ostnud Classic vedrud "increased ground clearance" varustusekoodiga
Natuke kummaline paistab asi välja, aga talvel õnneks ei ole nii häiriv kui suvel oleks. Paar kuud on aega harjumiseks ja eks siis suvel peab terve ringi õigeid vedrusid alla ostma.
21.12
Auto sai uue väiksese aku.
2016 juunis hoiatati et aux aku on nõrk aga nüüd lõpuks sain alles mahti et Mäealuse akukeskusest läbi lipsata ning uus aku ära osta. Otseselt punaseks armatuur selle tõttu läinud polnud seega ise jõudlusekadu ei täheldanud, kuid kirjade järgi oli mootoriruumis olev aku 35 03 valmistatud originaalaku seega hea hulk aastaid juba selja taga.
Muidu on ilmad nii kehvad olnud et ei näe üldse mõtet auto pesemisel. Nädal tagasi soristasin mündikas puhtaks aga järgmisel hommikul tööle jõudes ei olnud märkigi et auto oleks kunagi puhas olnud. Seega puhtast autost kahjuks pilti pole, aga muidu üks ülevaatlikum pilt on õnnestunud vahepeal ikka teha ka:
Ilusaid pühi ja head vana aasta lõppu!
Kuna peale tagasilla pukside vahetamist hakkasid rehvid väga kiirelt otsa saama pidin kiirustama vedrude vahetamise ja sillastendiga.
Aeromotorsist tellisin Monroe vedrud, rehvid24 lehelt tellisin jooksu uusi naaste ning viisin auto DPL sevice ukse taha et nad vahetaks vedrud ära ning keeraks sillad paika.
Reede õhtupoolikul sain auto tagasi, vedrud olid vahetatud ning rattad ja rool olid ilusti otseks keeratud. Rehvid lasin veel eraldi vahetada samal õhtul.
Küll aga sain vedrudega vastu näppe kuna tellisin ilmselgelt liiga pikad vedrud:
Kui poolteist aastat olen vahtinud, et esimest otsa tuleks natuke alla lasta, et auto ühel kõrgusel oleks, siis nüüd paistab et peab eest järele tõstma
Hiljem alles EPC'd sirvides panin tähele et olid ostnud Classic vedrud "increased ground clearance" varustusekoodiga
Natuke kummaline paistab asi välja, aga talvel õnneks ei ole nii häiriv kui suvel oleks. Paar kuud on aega harjumiseks ja eks siis suvel peab terve ringi õigeid vedrusid alla ostma.
21.12
Auto sai uue väiksese aku.
2016 juunis hoiatati et aux aku on nõrk aga nüüd lõpuks sain alles mahti et Mäealuse akukeskusest läbi lipsata ning uus aku ära osta. Otseselt punaseks armatuur selle tõttu läinud polnud seega ise jõudlusekadu ei täheldanud, kuid kirjade järgi oli mootoriruumis olev aku 35 03 valmistatud originaalaku seega hea hulk aastaid juba selja taga.
Muidu on ilmad nii kehvad olnud et ei näe üldse mõtet auto pesemisel. Nädal tagasi soristasin mündikas puhtaks aga järgmisel hommikul tööle jõudes ei olnud märkigi et auto oleks kunagi puhas olnud. Seega puhtast autost kahjuks pilti pole, aga muidu üks ülevaatlikum pilt on õnnestunud vahepeal ikka teha ka:
Ilusaid pühi ja head vana aasta lõppu!