09-12-2017, 10:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2017, 10:14 PM ja muutjaks oli Rainiskoop.)
Vahepeal siis juhtunud ka midagi ja ikka vaikselt kere hakkab juba paremaks ka minema, olemas ka nüüd garaaz kuhu ta peale madalveost läheb, natukene pilte ka juurde
Sai siis alla ka pandud Zenderid siia mille järgi peab hakkama tiibasid veits rullima
Terve ringi pidurisadulaid sai tehtud(1 sadul puudu pildilt) plaan siis hetkel selline, kuna kettad on uueväärsed siis ostan lihtsalt uued klotsid ja sõidan niikaua kuni ketast veel on ja peale seda saab mõelda suuremate pidurite peale mida küll hädasti vaja ei ole aga parem ikka
Kergelt on siis saanud juba proovida külge ja kruntida tegu siis eestipäraste Zender tuuning lisadega mille välismaapärane nimi on Kamei x1
Alla sai siis pandud ka Bmw e36 esimesed coiloverid ja tugilaagrid samuti mida pidi veits modima
Taha siis hetkel valmis ostetud Bmw e36 vedru kõrgusereguleerijad ning W210 vedrud milles kahtlen ,et need mulle alla lähevad kuna need on ikka veits liiga laia läbimõõduga ,aga saab vast hakkama ka w201 vedruga ning Saab 9-3 2003 tagumise amordiga mis lühikese vedruga ideaalne, jääb vedru kerge pinge alla mitte ,et kui kutsika enda amort jätta siis üles tungides kukub vedru alt ära
Sai siis alla ka pandud Zenderid siia mille järgi peab hakkama tiibasid veits rullima
Terve ringi pidurisadulaid sai tehtud(1 sadul puudu pildilt) plaan siis hetkel selline, kuna kettad on uueväärsed siis ostan lihtsalt uued klotsid ja sõidan niikaua kuni ketast veel on ja peale seda saab mõelda suuremate pidurite peale mida küll hädasti vaja ei ole aga parem ikka
Kergelt on siis saanud juba proovida külge ja kruntida tegu siis eestipäraste Zender tuuning lisadega mille välismaapärane nimi on Kamei x1
Alla sai siis pandud ka Bmw e36 esimesed coiloverid ja tugilaagrid samuti mida pidi veits modima
Taha siis hetkel valmis ostetud Bmw e36 vedru kõrgusereguleerijad ning W210 vedrud milles kahtlen ,et need mulle alla lähevad kuna need on ikka veits liiga laia läbimõõduga ,aga saab vast hakkama ka w201 vedruga ning Saab 9-3 2003 tagumise amordiga mis lühikese vedruga ideaalne, jääb vedru kerge pinge alla mitte ,et kui kutsika enda amort jätta siis üles tungides kukub vedru alt ära
Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)