07-12-2017, 01:19 AM
R6 või V6? 2005 aastal oli juba saada ka V6.
R6 on odavam remontida ja lihtsakoelisem.
V6 on palju kulukaid remonte, vahejahuti tihendid (palju tööd), sisselaske pöördsiibrid (eemaldamine võtab ajaliselt oluliselt kauem aega, kui R6, sest vaja rohkem lahti kiskuda, et kollektor kätte saada), keti eluiga 250-300 tuhat (võimalik pääseda ainult ketipinguti sõrme vahetusega, kui seda õigeaegselt teha), õhukulumõõtjad, EGR, Turbo probleemid jne. Tihti on saada ainult originaal osa, mis on kallis (kõikvõimalikud andurid, elektriosad).
Kui see kõik on vastuvõetav, siis on V6 oma sõidudünaamika poolest muidugi oluliselt parem. 7-käiguline kast annab kah palju juurde.
R6 on odavam remontida ja lihtsakoelisem.
V6 on palju kulukaid remonte, vahejahuti tihendid (palju tööd), sisselaske pöördsiibrid (eemaldamine võtab ajaliselt oluliselt kauem aega, kui R6, sest vaja rohkem lahti kiskuda, et kollektor kätte saada), keti eluiga 250-300 tuhat (võimalik pääseda ainult ketipinguti sõrme vahetusega, kui seda õigeaegselt teha), õhukulumõõtjad, EGR, Turbo probleemid jne. Tihti on saada ainult originaal osa, mis on kallis (kõikvõimalikud andurid, elektriosad).
Kui see kõik on vastuvõetav, siis on V6 oma sõidudünaamika poolest muidugi oluliselt parem. 7-käiguline kast annab kah palju juurde.