24-11-2017, 10:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2017, 12:32 PM ja muutjaks oli Marksus.)
Viimasest postitusest on nüüdseks möödas viis kuud, panen veel paar pilti suvistest keretöödest:
22.06
Lõplik maht oli siis sedasi, et terves tükis läks värvi katus, tagumine stange ja kõik uksed + liistud. Üks tagumine tiib sai hajutatud selle kerejoone juures, teine läks ette otsa välja. Laki alla loomulikult läks ka see poolik tiib terves tükis esiklaasini.
Tegemata jäi hetkel kapott, tagaluuk, esimesed tiivad suuremas osas ning küljekarbid. Esimestel tiibadel sai küll sisemine serv värvitud ja lakitud kuna kivitäkked olid seal oma töö teinud.
Üldiselt jäin tulemusega rahule, läikis nagu uus ning värv meeldib ka olgugi et igal autol paistab see emeraldmust erinevat tooni olevat. Ainsa asjana tahaks veel terve auto poleeri saada ja ilmselt ka mingi püsivaha peale, aga ei jõua lihtsalt tegeleda.
Pilte pole kahjuks teinud mitte ühtegi peale värvitöid- alati on kas auto must või õues pime.
30.09
Igatahes, suvest edasi liikudes oli järgmine suurem ettevõttmine see käigukasti remont. Lätist tellisime koos kaasfoorumlasega kaks komplekti Sonnax sleeve. TCC clutch damper valve ning Overlap valve sleeve kit. Paljude sõnul aitavad uue disainiga hülsid vähendada lekkeid ning kast läheb palju paremaks. Ühel õhtul võtsime siis kaks autot järjest ette ja vahetasime jupid ja kõik õlivahetusega juurdekuuluva ära. Platseeboefektist oli asi alguses megahea, aga paistab et päris lahti pole veast endiselt saanud. Käisin ka mootorisofti uuendamas ning palusin ka käigkasti oma teha, kuid sellele tuli vaid kodeering, ei tea kas oli siis viimane soft või ei tehtud nii nagu palusin. Adaptsioonid läksid ka stariga nulli.
Praeguseks on asi sedasi, et Comfort asendis on asi hullem kui Standard asendis ning S asendiga olen omandanud oskuse sõita nii et see siduri rakendamine ei ole enam eriti täheldatav.
Kuna aga autot peale neid keretöid ei raatsi sugugi ära müüa, siis ilmselt nokitsen selle kasti kallal tulevikus edasi. Hetkel mõlgub mõttes osta aasiast C3 kloon ning siis hakata ka seda oskust lihvima.
01.10-31.10
Vahepeal on olnud sellist tavanokitsemist ka, xenon anduri hoob esisillast oli katki ning üle miilitsate sõites põrkasid tuled üles-alla nagu pallid. Uus hoob silberist oli ca 30 euri, läksin lammutusse ja sain anduri koos hoovaga 15€ eest. Nüüd andur tagavaraks. Küünlad vahetasin ka ära, mis omakorda tõi kaasa vajaduse küünlajuhtmete järele. Suutsin kuidagi moodi teha 12-st juhtmest vähemalt 7 puruks kuna ühegi kombinatsiooniga ei õnnestunud autot ilusti käima saada. Hetkel on asemel kõige odavamad Maxgear juhtmed mis loomulikult polnud õiges pikkuses ning paigaldus vajas ka väga loovat lähenemist. Eks paistab kas kujuneb statsionaarseks lahenduseks või vahetan kunagi normaalsete juhtmete vastu.
18.11-19.11
Eelmisel nädalavahetusel käisin veermikku remontimas, esimene ots sai omale alumised šarniirid, stabilisaatori tugivardad, esimese õõtshoova ning tagumisel õõtshooval kerepoolse puksi.
Mootor ja käigukast läksid uute patjade peale ning tagumisele poolraamile läksid igasse nurka uued puksid. Pukside vahetus oli üks põnev ettevõtmine mida enam korrata ei taha. Esimesed poolraamipuksid said veel kuidagi moodi osandatud ja välja lõhutud (mõlemal puksil oli südamik täiesti lahti ning ühes polnud ka enam õli sees) kuid tagumised vajasid tugevat motivatsiooni löökhaamrilt:
Sisse läksid tagumised puksid väga hästi, piisas vaid auto enda massist kuid esimeste jaoks tuli improviseerida press milleks osutus esisilla šarniiripress:
Edasised plaanid:
Tagumised vedrud vahetada- vasakul poolel on ca pool ringi ülevalt ära murdunud.
Sillastend kahtlemata lähiajal kuna rool hetkel parajalt viltu- vähemalt nüüd on veermik tihe.
Ja üldiselt on auto järje peal, midagi katastroofilist enam ees ei oota jäänud vaid igasugused pesemised, nühkimised ja muidu hooldused. Katsun osta star süsteemi ning sellega edasi hakata torkima.
22.06
Lõplik maht oli siis sedasi, et terves tükis läks värvi katus, tagumine stange ja kõik uksed + liistud. Üks tagumine tiib sai hajutatud selle kerejoone juures, teine läks ette otsa välja. Laki alla loomulikult läks ka see poolik tiib terves tükis esiklaasini.
Tegemata jäi hetkel kapott, tagaluuk, esimesed tiivad suuremas osas ning küljekarbid. Esimestel tiibadel sai küll sisemine serv värvitud ja lakitud kuna kivitäkked olid seal oma töö teinud.
Üldiselt jäin tulemusega rahule, läikis nagu uus ning värv meeldib ka olgugi et igal autol paistab see emeraldmust erinevat tooni olevat. Ainsa asjana tahaks veel terve auto poleeri saada ja ilmselt ka mingi püsivaha peale, aga ei jõua lihtsalt tegeleda.
Pilte pole kahjuks teinud mitte ühtegi peale värvitöid- alati on kas auto must või õues pime.
30.09
Igatahes, suvest edasi liikudes oli järgmine suurem ettevõttmine see käigukasti remont. Lätist tellisime koos kaasfoorumlasega kaks komplekti Sonnax sleeve. TCC clutch damper valve ning Overlap valve sleeve kit. Paljude sõnul aitavad uue disainiga hülsid vähendada lekkeid ning kast läheb palju paremaks. Ühel õhtul võtsime siis kaks autot järjest ette ja vahetasime jupid ja kõik õlivahetusega juurdekuuluva ära. Platseeboefektist oli asi alguses megahea, aga paistab et päris lahti pole veast endiselt saanud. Käisin ka mootorisofti uuendamas ning palusin ka käigkasti oma teha, kuid sellele tuli vaid kodeering, ei tea kas oli siis viimane soft või ei tehtud nii nagu palusin. Adaptsioonid läksid ka stariga nulli.
Praeguseks on asi sedasi, et Comfort asendis on asi hullem kui Standard asendis ning S asendiga olen omandanud oskuse sõita nii et see siduri rakendamine ei ole enam eriti täheldatav.
Kuna aga autot peale neid keretöid ei raatsi sugugi ära müüa, siis ilmselt nokitsen selle kasti kallal tulevikus edasi. Hetkel mõlgub mõttes osta aasiast C3 kloon ning siis hakata ka seda oskust lihvima.
01.10-31.10
Vahepeal on olnud sellist tavanokitsemist ka, xenon anduri hoob esisillast oli katki ning üle miilitsate sõites põrkasid tuled üles-alla nagu pallid. Uus hoob silberist oli ca 30 euri, läksin lammutusse ja sain anduri koos hoovaga 15€ eest. Nüüd andur tagavaraks. Küünlad vahetasin ka ära, mis omakorda tõi kaasa vajaduse küünlajuhtmete järele. Suutsin kuidagi moodi teha 12-st juhtmest vähemalt 7 puruks kuna ühegi kombinatsiooniga ei õnnestunud autot ilusti käima saada. Hetkel on asemel kõige odavamad Maxgear juhtmed mis loomulikult polnud õiges pikkuses ning paigaldus vajas ka väga loovat lähenemist. Eks paistab kas kujuneb statsionaarseks lahenduseks või vahetan kunagi normaalsete juhtmete vastu.
18.11-19.11
Eelmisel nädalavahetusel käisin veermikku remontimas, esimene ots sai omale alumised šarniirid, stabilisaatori tugivardad, esimese õõtshoova ning tagumisel õõtshooval kerepoolse puksi.
Mootor ja käigukast läksid uute patjade peale ning tagumisele poolraamile läksid igasse nurka uued puksid. Pukside vahetus oli üks põnev ettevõtmine mida enam korrata ei taha. Esimesed poolraamipuksid said veel kuidagi moodi osandatud ja välja lõhutud (mõlemal puksil oli südamik täiesti lahti ning ühes polnud ka enam õli sees) kuid tagumised vajasid tugevat motivatsiooni löökhaamrilt:
Sisse läksid tagumised puksid väga hästi, piisas vaid auto enda massist kuid esimeste jaoks tuli improviseerida press milleks osutus esisilla šarniiripress:
Edasised plaanid:
Tagumised vedrud vahetada- vasakul poolel on ca pool ringi ülevalt ära murdunud.
Sillastend kahtlemata lähiajal kuna rool hetkel parajalt viltu- vähemalt nüüd on veermik tihe.
Ja üldiselt on auto järje peal, midagi katastroofilist enam ees ei oota jäänud vaid igasugused pesemised, nühkimised ja muidu hooldused. Katsun osta star süsteemi ning sellega edasi hakata torkima.