24-10-2017, 10:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2017, 11:00 PM ja muutjaks oli erx000.)
Nädalavahetusel sai käidud Auto24 rajal, ilm oli ilus ja jahe, kannatas isegi mitu ringi järjest sõita enne kui vesi ja käigukasti temp natuke üle normi läksid. Viimati 2a tagasi lõppes sõit soojendusringi lõpus kui käigukastiõli üle 130 läks ja enam käike ei tahtnud vahetada, nüüd käigukastil suur ventikaga radikas ja ülekuumenemisprobleeme polnud.
Üks niisama video ka, alguses hetkeks hoidsin piduriga kinni ja edasi keris vabalt, hetkel all 2.47 ülikiire differ, 3.xx difriga poleks üldse viivitust. Spoolib hetkega ja tahmab jõu kohta minimaalselt, nüüd midagi difriga välja mõtlema, pole raatsinud kinni keevitada ja muud mõistlikku lahendust pole ka leidnud. Üks rehv on täiesti sile ja teisega sõidaks veel 2 suve, varem single turbo ja kiire difriga spoolis nii suurelt kiiruselt et kuivaga näiteks OMC-l kannatas ka lahtise difriga sõita.
https://www.youtube.com/watch?v=1ouEP8jq...e=youtu.be
Ja samasuguse PRO52 singe turboga, spooli vahe on ca 10-15sek.![Icon_lol Icon_lol](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_lol.gif)
https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k
Üks niisama video ka, alguses hetkeks hoidsin piduriga kinni ja edasi keris vabalt, hetkel all 2.47 ülikiire differ, 3.xx difriga poleks üldse viivitust. Spoolib hetkega ja tahmab jõu kohta minimaalselt, nüüd midagi difriga välja mõtlema, pole raatsinud kinni keevitada ja muud mõistlikku lahendust pole ka leidnud. Üks rehv on täiesti sile ja teisega sõidaks veel 2 suve, varem single turbo ja kiire difriga spoolis nii suurelt kiiruselt et kuivaga näiteks OMC-l kannatas ka lahtise difriga sõita.
https://www.youtube.com/watch?v=1ouEP8jq...e=youtu.be
Ja samasuguse PRO52 singe turboga, spooli vahe on ca 10-15sek.
![Icon_lol Icon_lol](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_lol.gif)
https://www.youtube.com/watch?v=NbShuHhQq6k