23-10-2017, 09:03 AM
Eks selle jõu tõstmisega üldiselt on ka see probleem, et tehnika on vana ja paljud asjad annavad järgi.
Kunagi nii eksperiment korras sai ühest W210 kerega 320cdi mootoriga isendist 178kw välja võetud. Originaalis 145kw. Pihustid ja turbo jäid originaalid. Sain nädala sõita, kui käigukast hakkas trikitama, 5. käik läks libistades sisse, vahest oli tunda ka korralike jõnkse. Sain umbes 2 nädalat veel sõita, kui kuuest pihustist pooled olid ligased, turbo oli ligane. Edasist käekäiku ei tea, sest auto sai müüdud. Uus omanik küll nii aasta pärast helistas ja soovis uut turbot tellida, ilmselt siis oli ikka päris otsad andnud.
Ehk et selle vana auto järgiaitamine tapab kõik vähegi nõrgemad sõlmed üsna kiiresti. Kui juba niipalju raha on, et see ei kõiguta, oleks mõistlik kohe mingi võimsam isend vaadata.
Kunagi nii eksperiment korras sai ühest W210 kerega 320cdi mootoriga isendist 178kw välja võetud. Originaalis 145kw. Pihustid ja turbo jäid originaalid. Sain nädala sõita, kui käigukast hakkas trikitama, 5. käik läks libistades sisse, vahest oli tunda ka korralike jõnkse. Sain umbes 2 nädalat veel sõita, kui kuuest pihustist pooled olid ligased, turbo oli ligane. Edasist käekäiku ei tea, sest auto sai müüdud. Uus omanik küll nii aasta pärast helistas ja soovis uut turbot tellida, ilmselt siis oli ikka päris otsad andnud.
Ehk et selle vana auto järgiaitamine tapab kõik vähegi nõrgemad sõlmed üsna kiiresti. Kui juba niipalju raha on, et see ei kõiguta, oleks mõistlik kohe mingi võimsam isend vaadata.