06-10-2017, 12:03 PM
See akude teema on natuke keerulisem - kui on ees väike aku (suurtel bensukatel on, uuematel diislitel enam mitte, vanemaid diisleid pole näinud), siis see on 100% starteri jaoks.
Ja sellel autol on ka kolmas aku armatuuri all, mis "hoiab meeles" elutähtsat infot.
Tagumine, suurem pardaaku, on see, kust saab toite keskluku ahel.
Sinu puhul pole vahet, kas Sul on ees väike aku või mitte, tagumine (olgu siis primaarne või sekundaarne) on tühi/läbi.
Seda eeldusel, kui oled veendunud, et keskluku pult ise töötab.
Minul on olnud juhus, kus üks orig. võtmetest läks "lolliks" nii, et patareid jooksid tühjaks 24h.
Ja sellel autol on ka kolmas aku armatuuri all, mis "hoiab meeles" elutähtsat infot.
Tagumine, suurem pardaaku, on see, kust saab toite keskluku ahel.
Sinu puhul pole vahet, kas Sul on ees väike aku või mitte, tagumine (olgu siis primaarne või sekundaarne) on tühi/läbi.
Seda eeldusel, kui oled veendunud, et keskluku pult ise töötab.
Minul on olnud juhus, kus üks orig. võtmetest läks "lolliks" nii, et patareid jooksid tühjaks 24h.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”