27-09-2017, 11:37 PM
Vedrude lühemax lõikamine on Mercedeste puhul üsna levinud praktika, aga tasub meeles pidada, et vedrustuse korralikux toimimisex tuleb suurema madalduse korral ka lühemad jäigemad amordid paigaldada. Vastasel juhul kaotad sõiduomadustes ja meie konarlikud teed pexavad ruttu originaalpikkuses amordid sodix ja kere pehmex, eriti kui on kasutusel ka originaalidest tunduvalt madalama jäigema seinaga rehvid. Auto vedrustus koosneb amortidest, rehvidest, puxidest, stabikavarrastest, õõtsadest jne. Kui mõnda neist komponentidest drastiliselt muuta, tuleb ka ülejäänud vedrustuse osad vastavusse viia, et säilixid auto juhitavus, mugavusomadused, turvalisus ja vastupidavus.
Amortidex soovitan kasutada Bilstein-i toodangust midagi, antud juhul siis Sport või HD (Heavy Duty). Sport siis lühemad jäigemad amordid. HD on originaalpikkuses amordid, aga jäigemad (takso variantidel originaalis kasutusel). Originaalamordid on Bilstein Comfort. Kiire googeldamise tulemusel ei oska ma öelda, kas W123-le praegu Bilstein Sport-e toodetaxe, HD-d ja Comforti saab küll.
Muidu on su auto ikka endiselt kena, antud kollane toon sobib W123-le hästi.
Amortidex soovitan kasutada Bilstein-i toodangust midagi, antud juhul siis Sport või HD (Heavy Duty). Sport siis lühemad jäigemad amordid. HD on originaalpikkuses amordid, aga jäigemad (takso variantidel originaalis kasutusel). Originaalamordid on Bilstein Comfort. Kiire googeldamise tulemusel ei oska ma öelda, kas W123-le praegu Bilstein Sport-e toodetaxe, HD-d ja Comforti saab küll.
Muidu on su auto ikka endiselt kena, antud kollane toon sobib W123-le hästi.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!