25-09-2017, 11:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-09-2017, 11:54 AM ja muutjaks oli aialipp.)
Ussitab...
Masin hetkel garaažis ning toimub detailide keevitamine.
Juhipoolne külg tuleb suuremas osas taastada väljast poolt (sisemised paneelid on korralikud).
Tagumine osa tuleb suures mahus taastada. Va pakiruumi põhi, mis on üllataval kombel küllaltki heas seisus kui välja arvata rattakoobastega ühenduses olevad servad. Tagumises osas muidugi välimised paneelid tahavad kõik tähelepanu.
Parem külg on autol aga vähem tähelepanu nõudev.
Eelnevalt on autoga keegi juba tegelenud aga palju sellest tuleb ümber teha, sest asjatundmatu lähenemine või ükskõikne suhtumine on paraku minu jaoks tööd juurde teinud.
Masinaga tulid kaasa ka mõned varuosad
Kaasa saime autoga suhteliselt korralikud uksed (kõik 5); üks tagumine uus paneel; tulesid; laagreid ning lisaks veel esisild ja tagasild koos juurde kuuluvaga. Kaks jooksu velgesid ja rehve (offroad + naelad).
Tellida tuleb: juhipoolne esimene poritiib ning tagumine poritiib. Ülejäänu olen suuremas osas võimeline taastama, ise tegema. Detailid, mida ei telli ja mida ise ei ole suuteline painutama joonestan üles ja lasen kohalikus plekitöökojas painutada.
Orginaal, kõigi lukkudega, suurim lubatud piduritega haagise mass 2000kg.
Esiklaasi pole veel ära võtnud aga keevitada saab ka sealt ma usun
Peale esitulede ei tuvasta hetkel mingeid modifikatsioone.
Masina kallal on muidugi mingid kratid juba käinud. St palju jama tuleb ümber teha. Ma lõikan kogu jura välja ja keevitan uue...
Masin hetkel garaažis ning toimub detailide keevitamine.
Juhipoolne külg tuleb suuremas osas taastada väljast poolt (sisemised paneelid on korralikud).
Tagumine osa tuleb suures mahus taastada. Va pakiruumi põhi, mis on üllataval kombel küllaltki heas seisus kui välja arvata rattakoobastega ühenduses olevad servad. Tagumises osas muidugi välimised paneelid tahavad kõik tähelepanu.
Parem külg on autol aga vähem tähelepanu nõudev.
Eelnevalt on autoga keegi juba tegelenud aga palju sellest tuleb ümber teha, sest asjatundmatu lähenemine või ükskõikne suhtumine on paraku minu jaoks tööd juurde teinud.
Masinaga tulid kaasa ka mõned varuosad
Kaasa saime autoga suhteliselt korralikud uksed (kõik 5); üks tagumine uus paneel; tulesid; laagreid ning lisaks veel esisild ja tagasild koos juurde kuuluvaga. Kaks jooksu velgesid ja rehve (offroad + naelad).
Tellida tuleb: juhipoolne esimene poritiib ning tagumine poritiib. Ülejäänu olen suuremas osas võimeline taastama, ise tegema. Detailid, mida ei telli ja mida ise ei ole suuteline painutama joonestan üles ja lasen kohalikus plekitöökojas painutada.
(25-09-2017, 11:46 AM)v6sa Kirjutas: Originaalne vägisitoidetav R5 või hiljem järgiaidatud vabalthingeldav?
Mitu difflukku?
Palju piduritega haagise massiks on lubatud?
Mis peale valede esitulede veel külge aretatud on?
Kas esiakna raamist juba lekib?
Orginaal, kõigi lukkudega, suurim lubatud piduritega haagise mass 2000kg.
Esiklaasi pole veel ära võtnud aga keevitada saab ka sealt ma usun
Peale esitulede ei tuvasta hetkel mingeid modifikatsioone.
Masina kallal on muidugi mingid kratid juba käinud. St palju jama tuleb ümber teha. Ma lõikan kogu jura välja ja keevitan uue...