09-09-2017, 12:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2017, 12:18 PM ja muutjaks oli hents99.)
Laaduri otsimisel tuleb tõesti valida piisava läbilaskevõimega "pump".
2-liitrise mootori kompressor Ca 3-liitrisele tundub ju ebaloogiline, suurem väiksemale tavaliselt õnnestub.
Laaduri suurus valitakse soovitud jõunumbri järgi, arvestades ka pöörete vahemikku, kus mootor oma tööd peab suutma teha.
Pole vahet, mis mootor laadurit käitab, jõunumber sõltub vaid õhumassi suurusest, mida suudetakse laaduri abil mootorisse suruda. Sealt omakorda tuleb mängu kompromiss.... palju jõudu tähendab suurt turbot, suur turbo vajab suurel hulgal heitgaase, et panna tiivik suruma õhku sisselaskes.... väike jälle tuleb kiiremini ja lõppeb varem...
Number 1 oleks vaja teada, mida sa ehitada tahad. Mis tarbeks.
Siis saab kaaluda erinevate võimaluste vahel.
Mahtkompressor(roots tüüpi, nagu mb kasutab), tsentrifugaalkompressor või turbolaadur...
Igal on oma head ja vead.
Paigaldus on umbes sama mahuga, aga erinevate komponentidega.
722.5 ehk vana mehaaniline 5-käigune atm kast ilmselt 100% jõukasu kestab, aga kui kaua?
36amg kasutas 4-käigulist mehaanilist kasti 722.3 nagu ka V8 ja v12.
Nagu arts kirjutas, siis mootori juhtimine on esmatähtis, et komponendid tervena püsiksid...
Ehk 2 asja, kütuse kogus ja süütenurk - nende kahega kombineerides määrad mootori jõudluse, aga "nuppe põhja keerata" pead tundma oma mootori kogu koosluse tööd õhufiltrist sumpaotsteni.
Kuna olen ise veidi proovinud teha ja palju näinud, mis on tehtud, siis rahalisest poolest oma arvamus...
Miinimum eelarve...Ca 3000-3500 eurot kui tööd ise teha... see hõlmaks esmaseid elementaarseid asju mootoriga. Kõik muu sinna järgi tuleb hiljem kui juba jõudu hakkab olema.
Aga kui vaadata nüüd, mis selle eest saab - suurel hulgal erinevaid emotsioone.
Või siis sama raha eest nt 2 arvutit või 3 telefoni, mis selle aja jooksul kui autot ehitaks, on kaotanud üle poole oma väärtusest.
Soovin edu ja jaksu!
2-liitrise mootori kompressor Ca 3-liitrisele tundub ju ebaloogiline, suurem väiksemale tavaliselt õnnestub.
Laaduri suurus valitakse soovitud jõunumbri järgi, arvestades ka pöörete vahemikku, kus mootor oma tööd peab suutma teha.
Pole vahet, mis mootor laadurit käitab, jõunumber sõltub vaid õhumassi suurusest, mida suudetakse laaduri abil mootorisse suruda. Sealt omakorda tuleb mängu kompromiss.... palju jõudu tähendab suurt turbot, suur turbo vajab suurel hulgal heitgaase, et panna tiivik suruma õhku sisselaskes.... väike jälle tuleb kiiremini ja lõppeb varem...
Number 1 oleks vaja teada, mida sa ehitada tahad. Mis tarbeks.
Siis saab kaaluda erinevate võimaluste vahel.
Mahtkompressor(roots tüüpi, nagu mb kasutab), tsentrifugaalkompressor või turbolaadur...
Igal on oma head ja vead.
Paigaldus on umbes sama mahuga, aga erinevate komponentidega.
722.5 ehk vana mehaaniline 5-käigune atm kast ilmselt 100% jõukasu kestab, aga kui kaua?
36amg kasutas 4-käigulist mehaanilist kasti 722.3 nagu ka V8 ja v12.
Nagu arts kirjutas, siis mootori juhtimine on esmatähtis, et komponendid tervena püsiksid...
Ehk 2 asja, kütuse kogus ja süütenurk - nende kahega kombineerides määrad mootori jõudluse, aga "nuppe põhja keerata" pead tundma oma mootori kogu koosluse tööd õhufiltrist sumpaotsteni.
Kuna olen ise veidi proovinud teha ja palju näinud, mis on tehtud, siis rahalisest poolest oma arvamus...
Miinimum eelarve...Ca 3000-3500 eurot kui tööd ise teha... see hõlmaks esmaseid elementaarseid asju mootoriga. Kõik muu sinna järgi tuleb hiljem kui juba jõudu hakkab olema.
Aga kui vaadata nüüd, mis selle eest saab - suurel hulgal erinevaid emotsioone.
Või siis sama raha eest nt 2 arvutit või 3 telefoni, mis selle aja jooksul kui autot ehitaks, on kaotanud üle poole oma väärtusest.
Soovin edu ja jaksu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering