(04-03-2013, 10:52 PM)hents99 Kirjutas: Tavaliselt on pinguti probleem. Kas jääb kinni või paigaldatakse valesti.
Mul on 2.8 mootor täitsa olemas, kui huvi on. Töötas kuni mahavõtmiseni, sest peale läks taas 3.2
Pole minu auto, arvan ka et valesti paigaldatud pinguti oli. Kysin järele ehk tahab uut mootorit. See on see sama 6nnetu C , millel sa mootorijuhtmestiku tegid. Ka peale seda kui uued juhtmed sai siis mootor ikka lonkas k6vasti, kiirendades jättis vahele kuni teatud pööreteni. Edasi nagu rakett
Kuna oli jahutusvedelik veidi 6line ja ka mootori ots märg siis lasi pärast veel kusagil plokikaane tihendi ära vahetada.
Sai mingi aeg s6ita ja siis krigin-kragin. Tulemuseks auk otsakaanes, p6hjuseks ennast lahtikerinud rihmapinguti amordi polt. Polt kukkus alla väntv6lli rihmaseibi taha ja see l6i selle pauguga patta sisse
Mootor käis ilusti aga pritsis veidi 6li rihmarattale...
Käisime uppsalas ja harutasime lammaris teise otsakaane, m104 3.0L 92. Ei sobi krt ! Siis otsustas selle vana parandada, et s6idab mingi aeg kuniks uue otsib. Ka karterip6hi sai puhastatud.
Kokku ta selle mootori pani ja käis ka. Sai s6ita ca 2km kui helistas ja oli vaja nööri otsas ära tuua
Ega päris täpselt nyyd ei teagi mis p6hjustas keti purunemise, kas see polt mis sisse lendas ja varasemalt ketti vigastas v6i t6esti vale pinguti paigaldus.
Ega see auto just eriline väärtus ei ole, ehk viskab yldse masuudika vahele...
having trouble having fun...