08-09-2017, 07:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-09-2017, 07:49 PM ja muutjaks oli stihl.)
Ma olin millalgi lapsepõlves ka sellest nn Roots`i turbost vaimustunud.
(MB nimetab seda kompressoriks; Jaguar superchargeriks jne kuidas keegi)
Peaasjalikult olin põnevil just selle pärast, et nad maksid ebay`s mingi 100 dollarit per tk (kasutatuna, aga peale laagrite seal polnudki midagi kuluda; laagrid ei maksa teatavasti midagi), aga uue custom made sisselaske ehitus + vahejahuti + muu jama on ikkagi võrdväärne tavalise turbo pealepanekuga.
Ruumi ta võtab samuti rohkem kui mingi pisike garrett.
Loobusin sellest vaimustusest lõpuks.
Minu soovitus täna küll selline, et kui oled roolis andekas (ei ole välistatud, et paljud on; mina ei ole) ja 142kw on way sinu sõiduoskuste ja võimete jaoks vähe, siis osta juba auto, millel kõik need asjad on tehase poolt ära tehtud.
Kui uut ei jäksa osta, siis jääb vaid hoolika remondi + hoolduse tegemine; uuel on ainult hooldus.
Mina sain õigel ajal ennast ühe sellise roolis proovida (kõik 4 ratast tõmbas saadanas 40km/h KUIVAL asfaldil uue rehviga ringi, külje kiskus kergelt ette) ja sain aru, et pole mõtet jalgratast leiutada, kui sellised mänguasjad on juba ammu maailmas olemas. Ainult osta. Ei olnud tal mingeid lonkamisi ega anomaaliaid, kõik töötas nagu Jaapani Seiko kell. Läbisõit oli tal mingi 10000km umbes.
Aga ma sain aru, et sellega sõitmine pole lihtsalt sõitmine, vaid juba mingi pidev areng, õppimine, harjutamine jne.
Minu jaoks liiga palju.
Hiljem kasvas mu pisike pisut pikemaks ja ei ostnudki, vaid keskendusin muule.
Lihtsalt sõbralik soovitus; see projekt nõuaks liiga palju raha, teadmisi ja peavalu. Kui ise asjas sees pole, siis sel pole mõtet.
.
(MB nimetab seda kompressoriks; Jaguar superchargeriks jne kuidas keegi)
Peaasjalikult olin põnevil just selle pärast, et nad maksid ebay`s mingi 100 dollarit per tk (kasutatuna, aga peale laagrite seal polnudki midagi kuluda; laagrid ei maksa teatavasti midagi), aga uue custom made sisselaske ehitus + vahejahuti + muu jama on ikkagi võrdväärne tavalise turbo pealepanekuga.
Ruumi ta võtab samuti rohkem kui mingi pisike garrett.
Loobusin sellest vaimustusest lõpuks.
Minu soovitus täna küll selline, et kui oled roolis andekas (ei ole välistatud, et paljud on; mina ei ole) ja 142kw on way sinu sõiduoskuste ja võimete jaoks vähe, siis osta juba auto, millel kõik need asjad on tehase poolt ära tehtud.
Kui uut ei jäksa osta, siis jääb vaid hoolika remondi + hoolduse tegemine; uuel on ainult hooldus.
Mina sain õigel ajal ennast ühe sellise roolis proovida (kõik 4 ratast tõmbas saadanas 40km/h KUIVAL asfaldil uue rehviga ringi, külje kiskus kergelt ette) ja sain aru, et pole mõtet jalgratast leiutada, kui sellised mänguasjad on juba ammu maailmas olemas. Ainult osta. Ei olnud tal mingeid lonkamisi ega anomaaliaid, kõik töötas nagu Jaapani Seiko kell. Läbisõit oli tal mingi 10000km umbes.
Aga ma sain aru, et sellega sõitmine pole lihtsalt sõitmine, vaid juba mingi pidev areng, õppimine, harjutamine jne.
Minu jaoks liiga palju.
Hiljem kasvas mu pisike pisut pikemaks ja ei ostnudki, vaid keskendusin muule.
Lihtsalt sõbralik soovitus; see projekt nõuaks liiga palju raha, teadmisi ja peavalu. Kui ise asjas sees pole, siis sel pole mõtet.
.