08-09-2017, 05:06 PM
Toorikuks hästi töötav 2.8l R6 142kw N/A
Kas on keegi sinna külge bootinud M111.970 pealt pärit kompressori ?
Pole ülelaadimisega ise eriti sinapeal ning seetõttu vajaksin veidi idee edasiviimiseks abi . Just nimelt abi mitte vastuseid stiilis : Miks? Pane kohe 6.3 peale! Turbo! jne.
Jah , üks variant on tõesti 3.6l AMG peale tõsta , üks isegi 2000€ eest praegu müügis .
Aga selles ei ole ju mingit rõõmu kui viskad peaaegu , et 1:1 mootori peale .
Isetegemise rõõm on kõikse suurem ja kui pärast ikka oma kätetöö võimu kah natuke tunned siis võtab ikka näo naerule ka .
Käigukast ?
Praegu all olev 5käiguline automaat peaks igasuguse jõukasvu vist vastu pidama ?
On ju sama kast ka 3.6 AMG'l all . Kastile kindlasti korralik kap.remont ?
Ilmselt tekib paljudel küsimus , et miks just MB kompressor. Mulle endale tundub see variant kõige reaalsemalt teostatav olevat . Olgugi , et M104 on R6 ning plaanitav kompressor puhub R4 mootori taga peaks ta siiski W202 kiiremini liikuma panema .
Siit siis kõige tähtam küsimus , mida ja mis määral peaks veel ümber tegema , et mootor ka reaalselt kompressoriga töötaks mitte ei lonkaks ja podiseks ?
pihustid ? kütusesurve ? väljalase ?
Vabandan kui tundub meeletult loll teema olevat , rõhutan korra veel , et ma ei ole ülelaadimisega sinapeal !
Tervitustega,
Nahk
Kas on keegi sinna külge bootinud M111.970 pealt pärit kompressori ?
Pole ülelaadimisega ise eriti sinapeal ning seetõttu vajaksin veidi idee edasiviimiseks abi . Just nimelt abi mitte vastuseid stiilis : Miks? Pane kohe 6.3 peale! Turbo! jne.
Jah , üks variant on tõesti 3.6l AMG peale tõsta , üks isegi 2000€ eest praegu müügis .
Aga selles ei ole ju mingit rõõmu kui viskad peaaegu , et 1:1 mootori peale .
Isetegemise rõõm on kõikse suurem ja kui pärast ikka oma kätetöö võimu kah natuke tunned siis võtab ikka näo naerule ka .
Käigukast ?
Praegu all olev 5käiguline automaat peaks igasuguse jõukasvu vist vastu pidama ?
On ju sama kast ka 3.6 AMG'l all . Kastile kindlasti korralik kap.remont ?
Ilmselt tekib paljudel küsimus , et miks just MB kompressor. Mulle endale tundub see variant kõige reaalsemalt teostatav olevat . Olgugi , et M104 on R6 ning plaanitav kompressor puhub R4 mootori taga peaks ta siiski W202 kiiremini liikuma panema .
Siit siis kõige tähtam küsimus , mida ja mis määral peaks veel ümber tegema , et mootor ka reaalselt kompressoriga töötaks mitte ei lonkaks ja podiseks ?
pihustid ? kütusesurve ? väljalase ?
Vabandan kui tundub meeletult loll teema olevat , rõhutan korra veel , et ma ei ole ülelaadimisega sinapeal !
Tervitustega,
Nahk