15-08-2017, 04:41 PM
Mürtsu ja Eddie lugu on ka kuidagi pooleli jäänud, piinlik. Mürtsu tõin millalgi jaanuaris värvimisest koju. Jäin värvitööde kvaliteediga enam vähem rahule.
![[Pilt: DSCN2582_400pix_4.JPG]](http://www.volga.ee/pildid/DSCN2582_400pix_4.JPG)
Toas hakkasin teda vaikselt komplekteerima. Läks jubedalt aega, sest leidsin üsna vähe võimalusi temaga mängida. Lisaks avastasin iga kord, et midagi on puudu mis tuleb tellida. Või siis näiteks konstateerisin, et ka küljekarpe ei saa tagasi panna ilma värvimata ja nii see aeg läks.
Tõin spetsiaalset kereõõnsuste vaha, millega lasin enne komplekteerimist üle ka kõik sisepinnad.
![[Pilt: DSCN2693_400pix_4.JPG]](http://www.volga.ee/pildid/DSCN2693_400pix_4.JPG)
Panin esitiivad külge ja enne igasuguste muude juppide paigaldust tegin talle pikema poleerimismaratoni. Lasin kere 1500 ja 3000 paberitega üle ja seejärel 3 erineva abarasiivsusega poleerimist. Nii sain värvipinna struktuuri suht sarnaseks tehasevärviga. Siin on ta veel poleerimata.
![[Pilt: DSCN2689_400pix_4.JPG]](http://www.volga.ee/pildid/DSCN2689_400pix_4.JPG)
Mõningase pingutuse järel sai auto kevadel väljast komplektseks. Niivõrd ilus sai, et mõnikord õhtuti lihtsalt istusin, avasin külma õlle ja vaatasin. Küll tehti ikka autosid omal ajal. Ning kui lakooniline ja soliidne saab välja näha üks 90-te aastate supersedaan.
![[Pilt: IMG_0479_400pix.JPG]](http://www.volga.ee/pildid/IMG_0479_400pix.JPG)
Täielikust õnnest oli puudu lagi ja originaalveljed. Vana lagi oli hukas ja seda ei saanud päästa. Küll ma püüdsin leida originaal materjali, kuid jäin teiseks. Ei saanudki, tuli asendada mingi tänapäevase laematerjaliga. Siin on lagi veel tegemata. Uuest laest mul veel pilte pole.
![[Pilt: DSCN2474_400pix_4.JPG]](http://www.volga.ee/pildid/DSCN2474_400pix_4.JPG)
Velgede teema oli vähemalt sama keeruline. Teatavasti kasutas E500 Limited natuke teise laiuse ja offsetiga velgi kui 190. See tegi nende leidmise keerukamaks. Lisaks kaasnes järgmine häda - nad on originaalis lakialuse treisoone pinnaga. Aga sellist pinda pole võimalik taastada. On võimalik saavutada sarnane tulemus, kuid efekt pole originaaliga võrreldav. Seega jäi vaid kaks varianti - kas maksta palju ja leida korralikud originaalid või leppida olukorraga, et mul tulevad värvitud veljed.
Üks saksalne müüs suht korralikke originaal viimistlusega velgi, küsis 2400 EUR. Pakkusin 1700, kuid vana saatis p...se. Kuna pikka aega ei tekkinud ühtegi muud väärilist pakkumist, ostsin lõpuks ühe poolaka käest ära ühe keskmises korras jooksu. Kohati on nad kärnas, kuid vähemalt servad pole maha sõidetud. Aga siiani pole ma jõudnud nendega mingit lõplikku seisukohta võtta ja auto seisab täna endiselt oma laiadel rullidel.
![[Pilt: s-l1600_6_400pix.jpg]](http://www.volga.ee/pildid/s-l1600_6_400pix.jpg)
Sel aastal Mürts sõitnud pole. Kuid kindlasti sõidab. Seda ma lubasin talle.
Toas hakkasin teda vaikselt komplekteerima. Läks jubedalt aega, sest leidsin üsna vähe võimalusi temaga mängida. Lisaks avastasin iga kord, et midagi on puudu mis tuleb tellida. Või siis näiteks konstateerisin, et ka küljekarpe ei saa tagasi panna ilma värvimata ja nii see aeg läks.
Tõin spetsiaalset kereõõnsuste vaha, millega lasin enne komplekteerimist üle ka kõik sisepinnad.
Panin esitiivad külge ja enne igasuguste muude juppide paigaldust tegin talle pikema poleerimismaratoni. Lasin kere 1500 ja 3000 paberitega üle ja seejärel 3 erineva abarasiivsusega poleerimist. Nii sain värvipinna struktuuri suht sarnaseks tehasevärviga. Siin on ta veel poleerimata.
Mõningase pingutuse järel sai auto kevadel väljast komplektseks. Niivõrd ilus sai, et mõnikord õhtuti lihtsalt istusin, avasin külma õlle ja vaatasin. Küll tehti ikka autosid omal ajal. Ning kui lakooniline ja soliidne saab välja näha üks 90-te aastate supersedaan.
Täielikust õnnest oli puudu lagi ja originaalveljed. Vana lagi oli hukas ja seda ei saanud päästa. Küll ma püüdsin leida originaal materjali, kuid jäin teiseks. Ei saanudki, tuli asendada mingi tänapäevase laematerjaliga. Siin on lagi veel tegemata. Uuest laest mul veel pilte pole.
Velgede teema oli vähemalt sama keeruline. Teatavasti kasutas E500 Limited natuke teise laiuse ja offsetiga velgi kui 190. See tegi nende leidmise keerukamaks. Lisaks kaasnes järgmine häda - nad on originaalis lakialuse treisoone pinnaga. Aga sellist pinda pole võimalik taastada. On võimalik saavutada sarnane tulemus, kuid efekt pole originaaliga võrreldav. Seega jäi vaid kaks varianti - kas maksta palju ja leida korralikud originaalid või leppida olukorraga, et mul tulevad värvitud veljed.
Üks saksalne müüs suht korralikke originaal viimistlusega velgi, küsis 2400 EUR. Pakkusin 1700, kuid vana saatis p...se. Kuna pikka aega ei tekkinud ühtegi muud väärilist pakkumist, ostsin lõpuks ühe poolaka käest ära ühe keskmises korras jooksu. Kohati on nad kärnas, kuid vähemalt servad pole maha sõidetud. Aga siiani pole ma jõudnud nendega mingit lõplikku seisukohta võtta ja auto seisab täna endiselt oma laiadel rullidel.
![[Pilt: s-l1600_2_400pix.jpg]](http://www.volga.ee/pildid/s-l1600_2_400pix.jpg)
![[Pilt: s-l1600_6_400pix.jpg]](http://www.volga.ee/pildid/s-l1600_6_400pix.jpg)
Sel aastal Mürts sõitnud pole. Kuid kindlasti sõidab. Seda ma lubasin talle.
Terve aasta poole aastaga