08-08-2017, 09:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2017, 09:46 AM ja muutjaks oli Marksus.)
Kõigepealt mine diagnostikasse, see peaks näitama kui mootoriruumis olev soojaklapp on kinni jäänud. Kui diagnostika peale raha ei taha kulutada, siis vaheta see klapp kohe ära, paljudel kipub just see ära väsima. 40 euro ringis maksab Silberautos ja kui küsid näiteks PPVARUOSAD pakkumist, siis saad kümnendiku odavamalt pikema tarneaja arvelt.
Seniks kuni klappi ootad või julgust kogud pane tagumistel avadel temperatuur LO peale ja laekast seest ning laeka tagant luugid kinni. Sedasi ei kütnud vähemalt mul käetuge seest ja väljast kuumaks. (Laeka sees on armatuuri poolses seinas üles-alla liigutatav sektsioon mis siis avab ja sulgeb õhuvoolu laekasse.)
Minul oli klapp koodiga A2118320584
Igaks juhuks kontrolli VIN alusel üle, kuid arvan et kõigil nelja tsooniga kliimaga masinatel on sama.
Paar illustratsiooni on leitavad siit
Seniks kuni klappi ootad või julgust kogud pane tagumistel avadel temperatuur LO peale ja laekast seest ning laeka tagant luugid kinni. Sedasi ei kütnud vähemalt mul käetuge seest ja väljast kuumaks. (Laeka sees on armatuuri poolses seinas üles-alla liigutatav sektsioon mis siis avab ja sulgeb õhuvoolu laekasse.)
Minul oli klapp koodiga A2118320584
Igaks juhuks kontrolli VIN alusel üle, kuid arvan et kõigil nelja tsooniga kliimaga masinatel on sama.
Paar illustratsiooni on leitavad siit