Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211, E320, 2003 - Marksus
#28
Nii, tänasest hakkasin oma autol pihta keretöödega, aga enne veel mõned sündmused ajalises järjekorras.

29.06
Veermiku kontroll Mustamäel sellises asutuses nagu Autostaap. Teeninduse koha pealt oli kõik väga hea. Kodutööna printisin endale EPC sillaskeemid välja ning seal tõmbasin ainult ringe ümber kahtlastele kohtadele.
Selgus et rooli keerates krigiseb parem esimene šarniir. Suunda teadsin juba enne aga konkreetselt milline kolmest liigendist seal nurgas krigises ei teadnud.
Lisaks olid väsinud ka mõned puksid.

Ennast häirib see et rool on nüüd peale roolivõimendi toru vahetust veidi viltu peal. Kuna ma lasin korduvalt roolilatti maha, siis kardan et läks sealt mõne hamba võrra nihkesse mis kohe latti sisse läheb. Samas aga roolisamba poolt ma midagi oma aruga lahti ei ühendanud, kas see saab siis lati küljest lahti tulla?

Teiseks on ka vibra keres, minumeelest on olnud aegade algusest juba. Alguses kahtlustasin rehve, aga neid olen vahetanud. Nüüd mõtlen et äkki peaks mootori ja käigukastipadjad ära vahetama- eks nad juba vanad ka. Aga vibra ma ikka täpselt ei tea, sõltub väljundi kiirusest, mitte sisendi, seega peab kuskil veerimikus ikka olema.

14.06
Katuseluuk ajas ikka närvi küll, sest ei saanudki enam täpselt aru kas ta siis lõpuks töötab või mitte. One-touch open töötab mõlemasse asendisse, sulgemisel peab alati sõrme peal hoidma. Arvasin et ju need trossid siis ikka tahavad puhastamist ja kakkusin siis ühel ilusal õhtupoolikul salongi ülemise osa põhjalikult lahti.

[Pilt: 23644-Photo_14.07.17_17_24.19.jpg] [Pilt: 53464-Photo_14.07.17_17_24.06.jpg]

[Pilt: 87792-Photo_14.07.17_17_24.37.jpg]

Vesi paistab et on sisse pääsenud ikkagi läbi trossimehanismi kuidagi. Lisaks olid osad poldiaugud ja poldid kummalisel kombel roostes.

[Pilt: 48665-Photo_14.07.17_18_12.54.jpg] [Pilt: 87852-Photo_14.07.17_18_12.57.jpg]

Aga noh, peale puhastust ja silikooniga määrimist sai ta lõpuks uuesti kokku tagasi ja loodame et mis iganes selle lekke kunagi põhjustas enam ei kordu. Kõik roostesodi oli ju praegu kuiv, ilmselt see siis katastroofiliselt auklik ikka olla ei saa.

[Pilt: 73798-Photo_14.07.17_17_45.52.jpg]


15.06
Tollel päeval võtsin julguse kokku ning alustasin käigukasti osandamist. Tööd tegin üksi ning esimest korda, WIS juhendeid ei viitsinud otsida ega lugeda ning pidasin end Youtube sertifitseeritud eksperdiks. Lõpuks kulus siis kuskil 5h et vahetada hüdraulika plokis see neetud turbiinilukustuse solenoid ära.
Täpselt pole veel aru saanud kas kõrvaldasin esialgse vea või ei, kohati nagu tunnen endiselt seda jõnksu, teisalt jälle ei tunne. Eks külmade ilmade tulles on selge. Adaptsioone ei ole ka veel nullinud, kui ükskord Stari külge satun palun selle ka ära teha.
Pilte tol päeval ei teinud, sest mõtteis mõlkus ainult see et ma kasti iga hinna eest puhtana hoiaks ja et auto ikka liikumisvõimeline oleks.

22.06
Algasid kauaoodatud keretööd. Üllatusi ja müstikat auto ajaloo kohta on veel palju õhus.

[Pilt: 66875-Photo_22.07.17_19_10.21.jpg]

[Pilt: 24638-Photo_22.07.17_14_58.48.jpg]

Põhilised kohad mis ennast alguses häirisid olid tagastange ning tagumised tiivakaared. Lisaks näitasid esiuksed kergeid roostemärke esimestes servades ning katus oli kivitäkkeid täis. Arvasin et töömaht suur ei ole ning saab varakult jaole, kuid peale põhjalikku uurimist ja katsumist otsustasime eemaldada autolt kõik uksed ning teha roostetõrjet ka neil. Õnneks ei ole rebane veel kaugele arenenud ning 2-3 aastat peaks ikka eluvaimu ustele juurde puhuma.
Natuke kehvem läks olukord peale küljekarpide ning stangede eemaldamist. Karbi tagustest plekkidest on eesmises otsas järel vaid teoreetiline osa ja ka vasaku tagumise tiiva juures leidus piisavalt roostet et läbistada õhuke plekk.

[Pilt: 79258-Photo_22.07.17_16_08.37.jpg] [Pilt: 23583-Photo_22.07.17_18_05.16.jpg]

[Pilt: 45692-Photo_22.07.17_18_05.08.jpg]

Muidu auto vanuse kohta seis kõige nutusem vast polegi. Selge on see, et varasemalt on see auto olnud vaid tarbeese ja nüüd on minul väga raske sellest korralikku ja kasitud eksemplari luua. Kuid eks ma ikka torgin edasi. Keretööde kohta postitan ehk korra veel, hetkel ei ole veel täielikult selge kui palju värvi alla läheb, kuid praegu tundub et vaid tagaluuk ning kapott jäävad värvimata. Eks paistab.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 06-07-2016, 03:58 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 06-07-2016, 05:09 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 06-07-2016, 09:10 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 08-07-2016, 12:02 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: erx000 - 08-07-2016, 12:57 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: v6sa - 08-07-2016, 08:23 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 08-07-2016, 02:04 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Tafka007 - 10-07-2016, 12:01 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Werewolf - 10-07-2016, 04:48 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 26-07-2016, 12:18 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: v6sa - 26-07-2016, 08:00 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Mike22 - 26-07-2016, 10:27 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 29-07-2016, 12:42 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 10-08-2016, 04:38 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Werewolf - 20-08-2016, 09:30 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 12-09-2016, 10:07 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Eero_S - 12-09-2016, 11:39 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 13-09-2016, 06:59 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 13-09-2016, 10:42 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: erx000 - 14-09-2016, 12:45 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Tafka007 - 14-09-2016, 06:45 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 14-01-2017, 11:32 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 28-01-2017, 08:12 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Oliver.L - 29-01-2017, 06:10 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 23-02-2017, 10:59 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 19-04-2017, 11:13 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 25-06-2017, 12:16 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 23-07-2017, 12:29 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 24-11-2017, 10:10 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 23-12-2017, 06:12 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: erx000 - 24-12-2017, 02:03 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 14-02-2018, 10:39 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 17-02-2018, 07:35 PM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 26-03-2018, 09:18 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: JanisL - 26-03-2018, 11:35 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Marksus - 27-03-2018, 09:58 AM
RE: W211, E320, 2003 - Marksus - Autor: Oliver.L - 27-03-2018, 03:06 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,592 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 688 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes Benz E200 Kompressor, 2005, W211, Plinger Plinger 0 2,079 12-08-2019, 08:48 PM
Viimane postitus: Plinger
  S124, E320 , 1995 - Even Even88 14 9,414 09-02-2019, 04:00 PM
Viimane postitus: KalevE
  MB E280T CDI, 2005 W211 rivo rivo211 9 6,218 29-01-2019, 08:23 PM
Viimane postitus: Black66
  W211 E320Cdi 12/2002 - Kubilius kubilius 37 39,653 17-08-2018, 12:10 AM
Viimane postitus: kubilius
  Mb e400cdi, 2005, w211 - arturmalcik arturmalcik 17 17,805 20-06-2018, 09:35 AM
Viimane postitus: herki
  MB E400, w211, 2003 - Taage taage 31 35,395 20-06-2018, 12:22 AM
Viimane postitus: taage
  MB W211, 280CDI E, 2006 - Karl92 Karl92 0 2,570 12-05-2018, 07:44 PM
Viimane postitus: Karl92
  MB E320 Coupe, 1993, .Alar. .Alar. 202 166,273 26-11-2017, 12:57 AM
Viimane postitus: nostromo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne