17-07-2017, 10:44 PM
Juuli on käes ja polegi sel aastal veel midagi kirjas.
Aprillis tegin ülevaatuse ära ja sain kaks päeva sõita. Peale ühte kiirendamist märkasin, et õlisurve on tavalise 3 asemel hoopis 1 kandis. Garaaži vedasin teise 123-ga, mis ümberkaudsetes tekitas silmnähtavat elevust.
Peale mõningast pausi vahetasin mootoril plokiosa ära. Saalede ja õlipumba lähemal uurimisel õlisurve kadumise põhjust ei leidnudki.
Väliselt sain lõpuks kauaoodatud tagatule alused liistud külge, mis annavad päris palju juurde.
Koduõue peale tekkis ka kaua kadunud tegelane.
Viimaks käisin ka MB klubi üritusel. Suured tänud korraldajatele meeldejääva päeva eest!
Au tuleks anda ka kõige suurema vaeva nägijale, kes terve päeva suuremate viperusteta vastu pidas.
Hetkel on hall igapäevases kasutuses, kuna 220 on otsustanud pirtsutada juba pikemat aega. Läbi on vuratud pea 2000km vähem kui kuu ajaga. Keskmine kulu kõigub 10L kandis, millega tuleb rahul olla.
Rohelisega on vähe kehvem seis, sest teised pole ennast kõige paremini üleval pidanud ja tema on järjekorras viimasel kohal, aga püüame seda olukorda lähiajal muuta.
Aprillis tegin ülevaatuse ära ja sain kaks päeva sõita. Peale ühte kiirendamist märkasin, et õlisurve on tavalise 3 asemel hoopis 1 kandis. Garaaži vedasin teise 123-ga, mis ümberkaudsetes tekitas silmnähtavat elevust.
Peale mõningast pausi vahetasin mootoril plokiosa ära. Saalede ja õlipumba lähemal uurimisel õlisurve kadumise põhjust ei leidnudki.
Väliselt sain lõpuks kauaoodatud tagatule alused liistud külge, mis annavad päris palju juurde.
Koduõue peale tekkis ka kaua kadunud tegelane.
Viimaks käisin ka MB klubi üritusel. Suured tänud korraldajatele meeldejääva päeva eest!
Au tuleks anda ka kõige suurema vaeva nägijale, kes terve päeva suuremate viperusteta vastu pidas.
Hetkel on hall igapäevases kasutuses, kuna 220 on otsustanud pirtsutada juba pikemat aega. Läbi on vuratud pea 2000km vähem kui kuu ajaga. Keskmine kulu kõigub 10L kandis, millega tuleb rahul olla.
Rohelisega on vähe kehvem seis, sest teised pole ennast kõige paremini üleval pidanud ja tema on järjekorras viimasel kohal, aga püüame seda olukorda lähiajal muuta.