15-07-2017, 12:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2017, 12:27 PM ja muutjaks oli ak75.)
(14-07-2017, 12:48 PM)R129 Kirjutas: Kas kompressiooni mõõtsid kellaga?Ei mõõtnud, sest väikest leket see ei näita
(14-07-2017, 12:48 PM)R129 Kirjutas: Lihvimise - kas mõõtsid üle, on kaaned kõverad? Kui kaasi lihvid, eks siis tulevad ju ülemise otsa kõik liikuvdetailid tiba lähemale. Kindlasti MB ei soovita seda teha, aga see ei tähenda, et see kohe loogikaga ja muu mõttemaailmaga vastuolus oleks.kaaned sai selle rauaga (ma ei tea selle instrumendi nime) üle vaadatud ja pole kõverad
(14-07-2017, 12:48 PM)R129 Kirjutas: Kas AL plokk pole kahjustunud (seinad kraabitud)?Silindriseinad on ilusad siledad kriimuvabad kõigil silindritel. Vedelik samuti ööga läbi ei valgu. Kolvi ja silindriseina vahe samas on päris suur, aga see on kõigil silindritel ühesugune. Pole enne aluplokki selle pilguga uurinud, kas peabki selline olema?
Esimese silindri kohal veidi paremal punasega märgitud ringis on silikoon, mujal kaanetihendi all nagu ei tundu olema. Teisel mootoripoolel sama asi. Kas see peabki nii olema?
Edit: ise küsin, ise vastan teema jätkuks - käib küll sinna silikoon https://www.youtube.com/watch?v=T1k2Oe8EKjE