12-07-2017, 05:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-07-2017, 05:12 PM ja muutjaks oli hents99.)
Oleneb.... ma sõitsin nt 2-3 päeva ilma lisaõhu pumbata (pistik tagant lahti) ja alles siis alles näitas mootori tuld.
Sisselaske muutuvat pikkust juhtiv klapp lekkis, aga tuld põlema ei läinud, sest solenoid oli järel ja mehaanilist viga ei nähtud....
Ma võtsin sisselaske pooleks, puhastasin ja panin uute tihenditega kokku ja tegin vaakumreservuaarile korraliku tiheda kiirliite.
Toimib.
Pihustid tasuks ka üle mõõta ja vajadusel pesema/asendama.
Muidu üli lihtne mootor, et töid teostada.
Küünlad tavaliselt feilivad suurel koormusel, mitte lahjal.
Sisselaske muutuvat pikkust juhtiv klapp lekkis, aga tuld põlema ei läinud, sest solenoid oli järel ja mehaanilist viga ei nähtud....
Ma võtsin sisselaske pooleks, puhastasin ja panin uute tihenditega kokku ja tegin vaakumreservuaarile korraliku tiheda kiirliite.
Toimib.
Pihustid tasuks ka üle mõõta ja vajadusel pesema/asendama.
Muidu üli lihtne mootor, et töid teostada.
Küünlad tavaliselt feilivad suurel koormusel, mitte lahjal.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering