18-06-2017, 04:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2017, 04:05 PM ja muutjaks oli stihl.)
(17-06-2017, 12:50 PM)python Kirjutas: Kett koos pingutiga vahetatud, märgid said paremini paika ning kibe lõhn kadus sellega ära. Pööretega CO ja tühikäigul HC ikka kõrge.
Millised kogemused on E85-ga? Kui ülevaatuse ajaks seda paaki valada ning kui palju seda võib lisada? Kas seda müüakse kuskil?
Kuidas seda CO-d kontrolliti, kas pärast rahulikku sõitu, siis väike ooteaeg ja siis pöörded peale?
Või nii, et minut-paar-viis hoiad enne testimist mootorit pöördes (enne piirajat) ja lased kati nö punaseks.
Universaalkattidega saab ainult nii ülevaatuselt läbi.
Neil lihtsalt pole neid väärismetalle nii palju sees, kui originaalkattidel.
Ega see hinnavahe puhtalt MB märgi pärast ei ole, sisu on ikka samuti lahjem.
Siin muud head ja odavat lahendut polegi, kui kasutatud originaal osta. 300tkm sõitnud MB oma on veel tuttuus. Aga ega sedagi keegi niisama ära ei anna, kui juba kokkuostukontorid maksavad selle eest mingi 60€
Seda E85-te minuteada eestis keegi ei müü, kuna valitsuse alkoholiaktsiis on nii kõrge.
Kuidas Lätis, ei tea; viin on seal küll suht odav, seda tean...
Piiritust, vist, et seda E85-te ise teha, minuteada samuti Eestis ei saa kuskilt, kui sa just Liviko töötaja ei ole.
Jääb vaid mingi illegaalne variant.
Edit: kas mitte põhjamaades pole kütuses sisalduv piiritus aktsiisivaba? Ehk siis Soomes-Rootsis äkki müüakse seda.
Siis pole ju probleem, neid käib seal ju hordidena. Isegi siin on pooltel kasutajatel asukoht mingi vantaa või stockholm.
.