16-06-2017, 07:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-06-2017, 07:23 AM ja muutjaks oli M.E.SEC.)
(15-06-2017, 09:42 PM)stihl Kirjutas: Ma olen lugenud ühest Jaguari manuaalist (1955a), et allikavett siiski ei tohi panna. (sisaldab palju katlakivi tekitavaid aineid)Ostsin selle seci aprillis, olin seda marki autot juba ca 10 aastat uudistanud.
Palju parem on libe vihmavesi. (oligi konkreetselt soovitatud, et: rain water ja neil olid need kraanid nii plokis kui radikas, et välja lasta, kui miinuseks läheb).
Taevast läbikäinud ja puhtam.
Aga kui tõsisemalt rääkida, siis Pärnus ju samuti mingi autokaupade odavkett, a`la Fixus on olemas.
Mine leti taha, esita oma küsimused, las lappavad oma katalooge ja vastavad kõigele. 20L võiks varuda, kui süsteem täitsa puhas vanast, pisut jääb riiulisse üle ka. (3,8 V8-st niriseb välja umbes 10L vana saasta, ülejäänu on uuretes jne peidus.)
Mis vahe on sinisel ja rohelisel? Ei midagi erilist. Mingi müügivärk vaid ilmselt.
VAGi punane G12 väidetavalt kestab kauem. (ja, tõsi, hea on lekkeid otsida, punase nire jätab paremini nähtava jälje nii alule kui rauale)
Pese süsteem enne kasvõi aiavoolikust läbi. (enne termostaadi vahetust/ilma selleta muidugi, muidu see ju takistab)
Aga mina olen uunikumidele juba 10a sisse toppinud hoopis rohelist õli, mis üldse täiesti veevaba, aga seda sa nagunii ei viitsi kasutada.
Sel, väidetavalt, on kasutusiga u. 20 aastat. Ja ei lähe iga tühiasja peale keema. (ega plahvata veeaurudega 20a vana radikat sul ülevaatusel ntx tükkideks). Ja pärast läbipesu peab kõik täiesti kuiv ja veeta olema, kui seda ei viitsi ise kuivatada, on olemas vastavad pesuained, mis viimase vee välja pesevad.
Kuna 20a pole veel kellegi möödunud, siis lõplikku tulemust ei tea. Siiani kõik töötavad nagu peab.
Eks ta mingi trahvoõli on.
Seega - kui autot 20a pidada pole plaanis, siis sisse ntx roheline ja 2a pärast hooldusraamatust loed, et vaja vahetust.
Ok, 1a lased üle ja siis juba 2020a.
On sul see auto siis veel alles?
Hetkel on plaan hooldada ja hoida ainult endale.
Ostsin suht sunnitud olukorras (kas nüüd, või mitte kungi), kuna nende väärtused kasvavad metsiku tempoga.
Ja antud isend tundus/tundub õiglane väljakäidud vahendite eest.
Kuid, teemat aretades, ma ei leia ühtegi head juhendit jahutusvedeliku vahetamiseks sellele mudelile, algusest, kuni õhutamiseni.
Esialgu mõtlesin, et mis ta ära ole.
Kuid tundub, et oleks mõistlik teha korralik info omandamine.
Ehk siis meistrimehed, vormistage enda juhendamine kirjapilti, et oleks hea teinekord lugeda.
Kui viitsite kirjutage palun algusest lõpuni kogu tegevus, mis punn/kork tuleb eemaldada, mis tihendid tuleb vahetada, kuidas süsteemi pesta ja milliste vahenditega, kuidas süsteem korralikult vee vabaks saada, siis selle sama õli kasutamine, mida just soovitati jnejne.
Oleksin tänulik ja usun, et oleks ka edaspidi abiks teistele samatüübi mootorite omanikele.
Puhast tõugu mb muskel SEC 500