Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed
#12
Tegemist on xentry TIPS keskkonna dokumendiga, millele tavakasutaja ligi ei pääse.
Info sama, millele ise eelnevalt viitasid

M156 up to engine # 060658

Complaint:
High coolant loss, coolant level lamp lights up
No external coolant loss detectable. Coolant in the engine oil and/or in the combustion chamber

Cause:
Cylinder head bolt broken

Remedy:
1. Remove cylinder heads
2. Measure piston undercut (specified value: 0.05 mm +/- 0.18 mm). If the piston undercut is less than the maximum
(0.23 mm), the affected connecting rod with piston must be replaced.
3. Replace all cylinder head bolts
4. Replace all hydraulic tappets
5. Perform oil change including filter
6. Another oil change must be performed after a test drive (engine must be warm)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: M156 surve veesärgis või ..? - Autor: ak75 - 04-06-2017, 01:07 PM
RE: M156 plokikaanepoltide venimine ja selle tagajärjed - Autor: Renka - 06-06-2017, 12:42 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  2008 CL63 AMG M156 (150.000 km) plokikaanepoltide ja piduriketaste + klotside vahetus nostromo 19 11,833 15-12-2019, 05:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  2008 CL63 M156 plokikaane poltide vahetuse vajadus mootori nr alusel 156984 60 027692 nostromo 3 4,891 11-12-2019, 09:41 PM
Viimane postitus: nostromo
  M156 viskas kiirendamisel osa õli välja ak75 11 15,787 12-08-2017, 02:33 PM
Viimane postitus: ak75
  AMG M156 (6,2 V8) kütus - 95 vs 98 Joel. 13 18,657 20-09-2013, 08:00 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne