04-06-2017, 10:33 PM
(04-06-2017, 12:42 PM)hents99 Kirjutas: Artsil oli ju vedu pidev kui kast purunes, löök-koormust polnud.
Sellega seoses meenub mulle et Jesper/Racing kirjutas kunagi ühes foorumis, et Getragi 404 dogleg on jämedate võllidega tugev kast, aga suuremate jõudude juures venivad võllide laagripesad välja (võllid annavad loxuma ja hammasrataste hambumus pole enam ideaalne ja võib hambaid murda). Ta pani vist isegi pildid, kuidas nad uued laagripesad meisterdasid. Kuna see oli mingi 10 aastat tagasi, siis seda teemat ja neid pilte ma praegu netiavarustest enam ei leia.
Igal juhul on meil tegemist mitmekümne aasta vanuse tehnikaga, mis ei ole tingimata iseenesest nõrk vaid aja jooxul kulunud ja vatti saanud. See tähendab, et ilma koostude kapremondita ei tasu oodata, et 30 aastane tehnika suurtele jõududele ilma pilpaid lennutamata vastu peax. Aeg on armutu ja hävitab pikkamööda kõik.
Pikemas perspektiivis maxab üx uuemapoolne tugev kast või kasti kapremont vähem kui järjest vanu välja vahetada. Küsimus on vaid selles, kui pikalt Arts seda autot expluateerida kavatseb? Kui vastus on aastakümneid, tasub valida kindlamad kallimad lahendused, kui vastus jääb alla 5 aasta, tuleb ettejuhtuvaid kiireid lahendusi kasutada, et auto liiga kaua ei seisax.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!