04-06-2017, 03:52 PM
(04-06-2017, 02:26 PM)ak75 Kirjutas: Minu jaoks jäi ainukese asjana kogu selle õpetuse juures arusaamatuks, kuidas sellise lahenduse puhul tagatakse poltide õige ja ühtlane pingutamine. WIS järgi vist oli 10Nm, siis 50Nm ja lõpuks kolm korda 90 kraadi, kõik sammud eraldi ja õiges poltide järjekorras. Sellisel lähenemisel siis lihtsalt kohe 50Nm momentvõtmega ja kohe 270 kraadine pööre otsa?
https://mbworld.org/forums/w219/629205-d...t-2-a.html
PS Lingitud teemas ka näha neid eelpool mainitud rakiseid töös!
Mul jääb see samuti arusaamatuks. Sest 3 x 90 kraadi ei võrdu kohe 270 kraadi.
See käib ikka nii, et veerand pöörde kaupa keeratakse poldid õiges järjekorras üle. Kuna polte on palju, siis asjakeeratud polt jõuab minutikese settida, venida, kaanetihend kokku tõmbuda jne. Kohe 3/4 pööret peale keerates võib ta puruks minna. Ja siis on anyway pea mahavõtt.
(vana tihendiga muidugi pole ise kunagi proovinud)
....
Kust see inf tuli, et need poldid üldse veninud on? Kas keegi lääne foorumites rääkis, et nad venivad välja ja seetõttu vahetas?
Minuarust nad räägivad seal (nagu siingi) auto vigadest seinast seina ja about 10% on tõene inf.
Või tegi Silber pädeva tehasetoega veaotsingu?
P.S. Suvalisel suure kubatuuriga mootoril, kui paisupaagi kork kuumast peast maha keerata, hakkab vedelik üle ääre ajama. Lihtsalt plokis, kus kõige kuumem koht, läheb vesi keema, sest ta pole ju enam rõhu all. (keemistemp on rõhu all kõrgem, kui kork peal, siis ei lähe keema. Ja vastupidi, Himaalaja otsas, kus rõhk veel väiksem, keeb vesi juba 80 kraadi juures)
Ja mingit misfire koodi võib ta näidata ka kümnel muul põhjusel.
.