30-05-2017, 10:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2017, 10:25 PM ja muutjaks oli tumbleweed.)
(08-05-2017, 09:46 AM)v6sa Kirjutas: Maitseasi - kui just odavaimat poolsünti ei pane, saavad enamus õlisid suvel mootori määrimisega hakkama. Jah, ma tean küll, et kohe oponeerivad õlilembid, et kui Mobil 1 ei pane, on mootor kohe hukas. Aga elu on näidanud, et sõidavad need pajad ka marketiõliga kuni avariini.
Mobil 1 5W-30 pole paha, aga suveks oleks 10W-40 parem. Eriti, kui kõvem paugutamine või käruvedu plaanis. Talveks jälle mingi 0W hõlbustab külmkäivituse järgset elu mootoril.
Isiklik valik on laiskusest Mobil 1, mille letihind oimetuks ei löö.
Peaasi, et vahetad ettenähtust tihemini ja ei vala sisse nigelamat kaupa, kui MB 229.3 nõuetele vastavat.
Kas õli ja filtri vahetad ise? Kas on olemas ihuvarustaja? Siis võta temalt mõne tuntud tootja toode. Sünteetiline säilitab omadused veidi paremini, aga suurt vahet ei ole. Enamasti on sünteetiline õli veidi ägedam pesija, mistap mustub kiiremini. Ning võib suremise äärel olnud hüdrotõukurid ära vormistada. Ja hõredast mootorist kaob ka kiiremini.
Kui soovid odavaimat lahendust leida, siis hakka aga lugema - maailmas on neid katsetajaid ja arvajaid palju olnud. Mõnekümne tunniga võiks pilt selginema hakata... Või siis mitte...
Kui ostad õlivahetuse teenusena sisse, siis ära oma pead vaeva - küll vahetaja oskab soovitada. Mercedes-Benz tseedeeii ei ole õli suhtes eriti nõudlik.
Õli ja koike muud vahetan ise hetkel panin castroli mingi poolsundi 10w40 ja klassifikatsioon oli mb 229.3
Ja kaib monusamalt kui 5w30 ga
Kusimus kas keegi ravenoli õlisi on kasutanus ??
Poes kust juppe hangin raakisid müüiAd et kasutatakse mersudel