Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB C270 W203 2001a käigukasti probleem
#1
Tekkis siin mingi aeg, et automaat käigukast ei vaheta enam käike, sees peaks olema 2 käik, R,D,P ja N töötavad ilusti, W/S nupp ei tööta ja käsitsi ei saa samuti käike vahetada. Üks kuu või kaks tagasi tegi korra sellise tembu, et tagurpidikäik ® ei töötanud, gaasi andes auto ei liikunud, aitas auto taaskäivitamine. Nüüd umbes 2 nädalat tagasi tegi seda teist korda ja aitas sama. Nädal tagasi tekkis siis see probleem, et ei vahetanud käiku ja aitas samuti auto taaskäivitamine. Nüüd üleeile tekkis jälle see jama ja nüüd enam see ei aita, kuskilt googeldades jäi silma, et käigukasti sees olev Conductor plate võib seda põhjustada, kas on varianti kuidas saaks täpsemalt teada kas asi on selles? Käigukastis on õli vahetatud eelmine suvi, kui lõi service tule põlema.
Vasta
#2
Ma alustaks ilmselt käigukasti pistiku vahetusest, mida mööda õli ronib kapotiall asuvasse karpi. Võta tolle karbikaas maha ning vaata, ega ei ole õlipiisku kaanel. Kui on, pühi puhtaks ja pese mingi electronic cleaneriga karp seest puhtaks. Pärast seda ilmselt töötab jälle. Pistik loomulikult vaheta ära, maksab umbes 10€.

Ühel W210'l oli sama teema ning ei olnud kohe aega pistikuvahetusega tegeleda, kuid karbi puhastamine lasi jälle umbes 2000km sõita. Siis võtsin pistikuvahetuse ette ning probleem kadus jäädavalt.
Vasta
#3
(29-07-2014, 08:52 PM)Black66 Kirjutas: Ma alustaks ilmselt käigukasti pistiku vahetusest, mida mööda õli ronib kapotiall asuvasse karpi. Võta tolle karbikaas maha ning vaata, ega ei ole õlipiisku kaanel. Kui on, pühi puhtaks ja pese mingi electronic cleaneriga karp seest puhtaks. Pärast seda ilmselt töötab jälle. Pistik loomulikult vaheta ära, maksab umbes 10€.

Ühel W210'l oli sama teema ning ei olnud kohe aega pistikuvahetusega tegeleda, kuid karbi puhastamine lasi jälle umbes 2000km sõita. Siis võtsin pistikuvahetuse ette ning probleem kadus jäädavalt.

Okei, välismaa foorumites räägivad üldiselt kõik suht kindlalt, et nn. conductor plate on läbi, vot nüüd ei teagi, pistiku vahetus oleks tõesti kiire ja odav fix
Vasta
#4
Käisin võtsin aju lahti aga see oli seest täiesti kuiv, üks pistikutest oli küll õline. Proovisin mingi vahendiga ja suruõhuga pistikut puhastada aga see ei andnud mingit tulemust.
Vasta
#5
Siis ilmselt sul viga kastis sees olevas plaadis. Võid muidugi veel proovida pistiku vahetust, see on veel suht odav variant. Kui see ei aita, vii hõbenoolde, saad ilmselt kõige kvaliteetsema töö ja normaalse hinna ning suhtumisega.
http://www.hobenool.eu/kontakt/
Vasta
#6
Kui veakoodide lugemine annab tulemuseks kiiruseandurite vead, siis tuleks tõesti alustada plaadi vahetusest mille küljes andurid on. Kasutatud plaati romulast ei soovita osta, sest MB on neid lastevigadega plaate vist 5-7 korral tootekoodidega asendanud. Viimase põlvkonna andurid tunduvad töökindlad olema.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#7
(31-07-2014, 11:48 AM)R129 Kirjutas: Kui veakoodide lugemine annab tulemuseks kiiruseandurite vead, siis tuleks tõesti alustada plaadi vahetusest mille küljes andurid on. Kasutatud plaati romulast ei soovita osta, sest MB on neid lastevigadega plaate vist 5-7 korral tootekoodidega asendanud. Viimase põlvkonna andurid tunduvad töökindlad olema.

Sai siis käidud veakoode lugemas, andis järgmised veakoodid: P2000, P2200 ja P220A, tuleb selle plaadi vahetus siis ette võtta, vast piisab ainult selle vahetusest. Hetkel sai vead ära kustutatud ja asi töötab nii nagu vanasti aga tõenäoliselt on need kohe varsti tagasi. Otseloomulikult vahetan ka pistiku ära, kuna ajusse minevatest pistikutest oli ühe pistiku juures juba natukene õli.

Hõbenoolde kahjuks ei ole eriti võimalik minna, kuna asun ise Elvas, proovin siin ühes kohalikus remonditöökojas asja ära teha.

Kas keegi oskab soovitada, kust oleks kõige soodsam antud detaili osta? Hetke parim pakkumine on olnud B varuosa plaat 167eur ja pistik 9,09eur.
Vasta
#8
Ma väldiksin B varuosa plaati kuna isegi A osa-d lähevad läbi. A osa maksab Silberautos 235 € me pakume sedasama 200 €.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#9
Ma pigem kulutaks sõidule rohkem raha ja viiks Hõbenoolde kui et laseks suvalistel meestel asja kallale asuda. Lõpuks tuleb Hõbenool odavam aga see on puhtalt minu arvamus.Eusa_whistle
Vasta
#10
Olen aja jooksul ise kah sellet aru saanud et sellesajandi mercedese kallale igat remondimeest lasta ole mõtet, läheb lihtsalt hiljem asi suht kulukaks kätte ära.
Vasta
#11
Kiiruse andur aju küljes aga see ajuga ühes tükis. Mina vahetasin ise selle ära. Miskit rasket seal pole. Lahti võttes ära unusta aju pistiku keskelt lahti keeramast mutrit. See pole nähtaval ja mitte teadja võib parajalt ennem vaeva näha, kui saab aru et pistik hoiab kinni ja et pistiku põhjas üks mutter.
Vasta
#12
Kas kiiruse andur just selle ühendusplaadi küljes pole? Aju asub ju üldse kõrvalistuja pool jalgade juures.

Pildil punasega peaks vist kiruse andur olema? http://www.benzworld.org/forums/attachme...nscon1.jpg
Vasta
#13
(06-08-2014, 06:42 PM)raksike Kirjutas: Kas kiiruse andur just selle ühendusplaadi küljes pole? Aju asub ju üldse kõrvalistuja pool jalgade juures.

Pildil punasega peaks vist kiruse andur olema? http://www.benzworld.org/forums/attachme...nscon1.jpg

Kiirusandur asub tõepoolest antud detaili küljes. See elektiplaat asub käigukasti sees. "Aju" ehk juhtplokk on tõesti sõltuvalt autost kas ees mootoriruumis või kõrvalistuja jalgade juures (203 mudelil).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#14
Vahetuse kohta leidsin netis surfates päris huvitavad videod, kuidas antud plaati vahetada.

Video link: http://www.youtube.com/watch?v=bdt4g5jqo4E
küljepeal jooksevad ka järjest osad.
Vasta
#15
Tervist!
Tundub, et õnn on tulnud ka minu õuele ja selline viga autol küljes.. küsimus selline,et kas teeb kastile liiga ka sõitmine sellise veaga? sai üks 50km nimodi sõidetud 70kmh/3500rpm... kas võiks abi olla veel aind selle conductor plate vahetusest?
Vasta
#16
Minul aitas selle conductor platei vahetamine ja vahetus ei olnud ka teab mis keeruline. Minule oli töö teostamisel abiks youtube.
Vasta
#17
Käigukast on projekteeritud sõitma ka 1000 km järjest 200 km/h. Suur hoog ei ole mingi koormus kastile. Käiguvahetusi on vähe, jahutus hea jne.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 129 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 150 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 229 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  w203 kontrollid maha merce 3 502 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 480 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 360 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 824 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv
  C220 w203 ESP / COOLANT MercedesBenz 6 891 11-09-2022, 12:32 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  w204 c350cdi 170kw probleem. --Arx-- 6 1,703 24-05-2022, 10:36 AM
Viimane postitus: tomm75
  w204 c350cdi 170kw 4matic probleem --Arx-- 8 712 30-04-2022, 08:07 AM
Viimane postitus: --Arx--



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne