30-05-2017, 05:37 AM
Jah, uuem kast ilmselt ka 2x tugevam.
1-kettaline kestab lühiajalist koormust. (Nagu ATM rinrajal
)
Jahutus on üldse ülioluline. Õlijahutusradikas ja tsirkulatsioonipump kastile aitaks palju, sama tagadifriga. Pumpa saab käitada veovõllilt nagu DTMis 190E kasutas.
Audimehed räägivad ka, et 1-kettalisega saab hakkama....sõbral on A4 1.8T (aeb) moto, aga isegi 2-kettalise sinteriga (spec) mäletamistmööda libises kui sidur soojaks läheb. Nii et pidi ikka alla vanduma väitele, et 1-ketas peab![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Mitmekettaline hajutab temperatuuri ära.
Ega nimiväärtus Artsi ja minu siduril on ca 900Nm, mis artsil on ammu ületatud.
Ja seda 900Nm peab hoidma ka 9000 pöördelt startides.
Probleemid hakkavad pidamisega, mida tänaval raske saavutada.
Aga jah, Bmw ZF kastid kestavad kindlasti paremini. Massi/mõõtmete erinevus juba pea kahekordne.
1-kettaline kestab lühiajalist koormust. (Nagu ATM rinrajal
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Jahutus on üldse ülioluline. Õlijahutusradikas ja tsirkulatsioonipump kastile aitaks palju, sama tagadifriga. Pumpa saab käitada veovõllilt nagu DTMis 190E kasutas.
Audimehed räägivad ka, et 1-kettalisega saab hakkama....sõbral on A4 1.8T (aeb) moto, aga isegi 2-kettalise sinteriga (spec) mäletamistmööda libises kui sidur soojaks läheb. Nii et pidi ikka alla vanduma väitele, et 1-ketas peab
![Big Grin Big Grin](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/biggrin.png)
Mitmekettaline hajutab temperatuuri ära.
Ega nimiväärtus Artsi ja minu siduril on ca 900Nm, mis artsil on ammu ületatud.
Ja seda 900Nm peab hoidma ka 9000 pöördelt startides.
Probleemid hakkavad pidamisega, mida tänaval raske saavutada.
Aga jah, Bmw ZF kastid kestavad kindlasti paremini. Massi/mõõtmete erinevus juba pea kahekordne.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering