29-05-2017, 05:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2017, 05:31 AM ja muutjaks oli hents99.)
Mina eelistaks manuaalkasti AINULT sellisel juhul kui sõidad ringrada vms.
Mu enda kutsikas on ka jäiga 3-kettalise siduriga nagu Artsil, tegelikult 1:1 sama Alcon`i "Sinter". Sellise jõu juures nagu Artsil on, ei kesta mitte ükski 1-kettaline sidur.
Samas 3-kettaline ehk päris võidusõidu-sidur on suhtkoht on/off ühendamisega ja tänaval on ebamugav sõita.
Ma olen enda omaga Tallinnas tipp-tunni ajal olnud, samuti ühe M3`ga, millel ca 1000hp ja 3-kettaline Alcon`i sidur (või oli AP, ei mäletagi).....pole väga mugav. Samas ainuke variant manuaali puhul.
ATM`ga saab käiguga pidurdada, manuaalselt lülitada, lülituskiirus on parem kui kämblal kunagi olla saaks. Lisaks üks tähtis faktor, et vedu ei kao tagant ära.
Kõige rohkem lõhubki asju löök-koormus, mis tekib käiguvahetusel (lõtkud).
ATM on juba elektroonikaga juhitav, mitte nagu vanad mehaanilised ja aeglased kastid, ilma turbiini lukustamiseta jne.
722.6 on väga hea ja vist ka üks odavamaid kaste, mida pidada. USA`st saab kõike performance kola ka ürpis hea hinnaga (aftermarket on tihtipeale odavam kui OEM meil EU`s, kvaliteedi koha pealt muidugi paras risk kui pole kogemusi, sest performance jupid ei oma ju teatavasti garantiid!).
Roman (Turbobandiit) kasutas ka mitmeid aastaid sama käigukasti nagu Arts, ehitas neid tugevamaks, lõhkus pooltelgi jne. Aga juba ammu-ammu väldib ta manuaalkaste.
Mingi aeg tagasi kui polnud saada korralikku juhtaju 722.6 kastile (OfGear nüüd teeb, meerikamaal tehti ka kontrollerit, mida müüdi 2-3x kallimalt, aga noh jah....nüüd saame odavamalt, lähemalt, parema asja ja oskusteave on vaid 1 meile või telefonikõne kaugusel, programme saab vastavalt soovile lasta teha jne ), kasutas ta 722.3 kasti, mis ka kestis....aga ülekanded piiravad ja kastid ise on mitukümmend aastat vanemad ja remont vast ca 10x kallim kui 722.6`l.
Nüüd saab lihtsalt 722.6 kasti alla panna ja see kestab....Ja ei lõhu ei difreid ega pooltelgi. Polegi vajadust hakata ristama bemmide alt juppe.
Mu enda kutsikas on ka jäiga 3-kettalise siduriga nagu Artsil, tegelikult 1:1 sama Alcon`i "Sinter". Sellise jõu juures nagu Artsil on, ei kesta mitte ükski 1-kettaline sidur.
Samas 3-kettaline ehk päris võidusõidu-sidur on suhtkoht on/off ühendamisega ja tänaval on ebamugav sõita.
Ma olen enda omaga Tallinnas tipp-tunni ajal olnud, samuti ühe M3`ga, millel ca 1000hp ja 3-kettaline Alcon`i sidur (või oli AP, ei mäletagi).....pole väga mugav. Samas ainuke variant manuaali puhul.
ATM`ga saab käiguga pidurdada, manuaalselt lülitada, lülituskiirus on parem kui kämblal kunagi olla saaks. Lisaks üks tähtis faktor, et vedu ei kao tagant ära.
Kõige rohkem lõhubki asju löök-koormus, mis tekib käiguvahetusel (lõtkud).
ATM on juba elektroonikaga juhitav, mitte nagu vanad mehaanilised ja aeglased kastid, ilma turbiini lukustamiseta jne.
722.6 on väga hea ja vist ka üks odavamaid kaste, mida pidada. USA`st saab kõike performance kola ka ürpis hea hinnaga (aftermarket on tihtipeale odavam kui OEM meil EU`s, kvaliteedi koha pealt muidugi paras risk kui pole kogemusi, sest performance jupid ei oma ju teatavasti garantiid!).
Roman (Turbobandiit) kasutas ka mitmeid aastaid sama käigukasti nagu Arts, ehitas neid tugevamaks, lõhkus pooltelgi jne. Aga juba ammu-ammu väldib ta manuaalkaste.
Mingi aeg tagasi kui polnud saada korralikku juhtaju 722.6 kastile (OfGear nüüd teeb, meerikamaal tehti ka kontrollerit, mida müüdi 2-3x kallimalt, aga noh jah....nüüd saame odavamalt, lähemalt, parema asja ja oskusteave on vaid 1 meile või telefonikõne kaugusel, programme saab vastavalt soovile lasta teha jne ), kasutas ta 722.3 kasti, mis ka kestis....aga ülekanded piiravad ja kastid ise on mitukümmend aastat vanemad ja remont vast ca 10x kallim kui 722.6`l.
Nüüd saab lihtsalt 722.6 kasti alla panna ja see kestab....Ja ei lõhu ei difreid ega pooltelgi. Polegi vajadust hakata ristama bemmide alt juppe.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering