05-05-2017, 10:23 AM
(04-05-2017, 04:35 PM)BlackLady Kirjutas: ...
Uurima peab kõige valusamat kohta ehk mootoriketi eluiga.
...
Ega see ketivahetus ole kallim töö, kui kanistrist tangitud kütusest peetiläinud pihustite KSP vahetus. Veerand milli on just see aeg, kus auto üldine kulumine hakkab valusamalt välja lööma. Hooletute eelmiste omanike puhul varem, ülehooldatud autode puhul hiljem.
Kui armatuuri tuled käituvad loogiliselt, kõik elektrilisad toimivad, auto asjatundja ülekuulamise arvutiga puhaste paberitega läbib ja kusagil põhja all või kere siseõnaruses dokumenteerimata avariiremonti ei paista, võiks olla tegu tummise asjaga. Ma ei hakka mainima nii labaseid asju, et uste-luukide vahed peavad klappima, tehnika ei tohi logiseda ja midagi muud peale kliima soojusvahetist pärineva kondentsi tilkuda ei tohi.