Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Ostuabi (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=110)
+--- Teema: Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel (/showthread.php?tid=46001)



Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel - Marek134 - 03-05-2017

Sooviksin teatud isendit endale soetada, oskab keegi natukene selle auto kohta miskit öelda? Mida vaadata ostu puhul ja mida üleüldse teadma peaksin. Eusa_thinkEusa_think

Tänan.


RE: Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel - stihl - 03-05-2017

Tuvastatav ajalugu, hooldusraamatu olemasolu, 2 võtit miinimum ja rohkem ei olegi seal midagi vaadata.
Silberis võiks ostueelse lasta teha ja nende hinnapakkumise alusel, et seda autot uueväärseks taastada, otsustadki.
Kui selgub, et tegu on panniga, siis see raha läheb muidugi endal kahjudesse.


RE: Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel - BlackLady - 04-05-2017

Ajalugu neil nii ehk naa elektrooniline (Hort Auto, Silber). Enam seal katalooge kuskil käetoe vahel ei ole...

Uurima peab kõige valusamat kohta ehk mootoriketi eluiga. 250 000km pealt võiks olla vahetatud. Ja kindlasti peab olema kuskil ikkagi tõendatud see. Smoke
Muus osas on see üsna okei auto ja päris ökonoomne. Omasin E200 CDI sedaani, W212 paar aastat. Ja neid õlivahetusi tee ikka tihedamini (kuldne kesktee 10000km tagant) mitte nii nagu tehas lubab pikkasid hooldevälpasid 15-25000km (need on kurjast mootorile kahjuks). Õlilekked üle vaadata, mootori põhjakatte peal olev "svamm" varjab õlilekked väga hästi päääääris pikalt kahjuks. Sillad taluvad Eesti teesid hästi (vähemalt enda omal ei pidanud kordagi midagi vahetama ja ei teinud häält ka miski).

Muidu miskit erilist nagu esile tuua ei oskakski - täitsa aus auto. Edu ja kindlasti tugev kontroll ennem ostu. Unibrow


RE: Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel - v6sa - 05-05-2017

(04-05-2017, 04:35 PM)BlackLady Kirjutas: ...
Uurima peab kõige valusamat kohta ehk mootoriketi eluiga.
...

Ega see ketivahetus ole kallim töö, kui kanistrist tangitud kütusest peetiläinud pihustite KSP vahetus. Veerand milli on just see aeg, kus auto üldine kulumine hakkab valusamalt välja lööma. Hooletute eelmiste omanike puhul varem, ülehooldatud autode puhul hiljem.

Kui armatuuri tuled käituvad loogiliselt, kõik elektrilisad toimivad, auto asjatundja ülekuulamise arvutiga puhaste paberitega läbib ja kusagil põhja all või kere siseõnaruses dokumenteerimata avariiremonti ei paista, võiks olla tegu tummise asjaga. Ma ei hakka mainima nii labaseid asju, et uste-luukide vahed peavad klappima, tehnika ei tohi logiseda ja midagi muud peale kliima soojusvahetist pärineva kondentsi tilkuda ei tohi.Eusa_angel


Mercedes-Benz E 200 T CDI 2012 aasta mudel - .Alar. - 05-05-2017

Meeles peaks pidama, et tegu kõige levinuma takso mudeliga, nii Saksas kui Rootsis. Kui tegu musta autoga, tagaistmel integreeritud lapseistmed ja Rootsist toodud, on suur võimalus, et tegu endise taksoga