25-04-2017, 08:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2017, 08:04 AM ja muutjaks oli Rainiskoop.)
Täna jõudsin kohale Boschi originaal USA Spec esituled mida ka olen kaua tahtnud ja nüüd lõpuks sai see tehtud
Tegin ka uuele kutsikale kerge iluravi kuid see eest kui kõrge profiiliga rehvi ära võtsin siis kadus sõidu mugavus märgatavalt, eraldi teemat tast tegema ei hakka kuid vahepeal hoian ikka kursis siinsega, eile ajasin ka tõstuki peale ja üritasin leida kõik vead mis leida annab ja kerge listi teha et too kindlaks igapäeva sõidukiks teha, esialgne plaan kere tegema ei hakka kuigi võiks teha rooste kohad ära, proovisin aknatõstukit korda teha aga jõudsin järeldusele et mootor on vast katki, andsin otsevoolu ja vahepeal võttis järgi ja enamus aja tegin ainult klõpsu ja kõik ning paar sekki voolu peal ei olnud ja siis tegi uue klõpsi ning sai jälle voolu peale anda, vigadeks siis hetkel niipalju et roolivardad tahavad varsti vahetust, esimesed laagrid, terve sumbuti või siis keevitada mõned kohad ära kuna katt tundub veel täis olevat, keskkonsoolis pirnid ära vahetada, parem el aken ja kunagi peab laskma kellegil targemal ka mootori üle vaadata, too käib ikka väga rahulikult ja vaikselt aga tühikäigul natukene pöörded kõiguvad sinna 800-1000RPMi vahel
Vahepeal ka siis teinud turbokat kat, summuti on lõpusirgel ühesõnaga jäänud veel teha peale tagasilda viia üles ja stange taha peitu jätta, toru siis kasutasin 2,25" toru mis on praegu otsetoru kuid peaks mõtlema ka reso peale, eelsüüde peaaegu valmis lihtsalt vaja tuua akust või starteri klemmist voolu peale releele siis ka toimib see, kui praegu olen käivitanud ilma eelsüüteta, täna saab ka valmis käigukasti tala mille ehitasin ümber 4-se manuaali omast kuna praegu veel auto kõrgemalt sätitud aga vaja varsti liigutada teda, siis teen kiiresti põhjaalused asjad valmis siis peaks saama juba proovitiirule minema
Loodan et Oldschool ei pahanda et ka tema hall mass peale jäi, kuid sellisena mu hõbedane seal seisab ja vaikselt valmib.
Tegin ka uuele kutsikale kerge iluravi kuid see eest kui kõrge profiiliga rehvi ära võtsin siis kadus sõidu mugavus märgatavalt, eraldi teemat tast tegema ei hakka kuid vahepeal hoian ikka kursis siinsega, eile ajasin ka tõstuki peale ja üritasin leida kõik vead mis leida annab ja kerge listi teha et too kindlaks igapäeva sõidukiks teha, esialgne plaan kere tegema ei hakka kuigi võiks teha rooste kohad ära, proovisin aknatõstukit korda teha aga jõudsin järeldusele et mootor on vast katki, andsin otsevoolu ja vahepeal võttis järgi ja enamus aja tegin ainult klõpsu ja kõik ning paar sekki voolu peal ei olnud ja siis tegi uue klõpsi ning sai jälle voolu peale anda, vigadeks siis hetkel niipalju et roolivardad tahavad varsti vahetust, esimesed laagrid, terve sumbuti või siis keevitada mõned kohad ära kuna katt tundub veel täis olevat, keskkonsoolis pirnid ära vahetada, parem el aken ja kunagi peab laskma kellegil targemal ka mootori üle vaadata, too käib ikka väga rahulikult ja vaikselt aga tühikäigul natukene pöörded kõiguvad sinna 800-1000RPMi vahel
Vahepeal ka siis teinud turbokat kat, summuti on lõpusirgel ühesõnaga jäänud veel teha peale tagasilda viia üles ja stange taha peitu jätta, toru siis kasutasin 2,25" toru mis on praegu otsetoru kuid peaks mõtlema ka reso peale, eelsüüde peaaegu valmis lihtsalt vaja tuua akust või starteri klemmist voolu peale releele siis ka toimib see, kui praegu olen käivitanud ilma eelsüüteta, täna saab ka valmis käigukasti tala mille ehitasin ümber 4-se manuaali omast kuna praegu veel auto kõrgemalt sätitud aga vaja varsti liigutada teda, siis teen kiiresti põhjaalused asjad valmis siis peaks saama juba proovitiirule minema
Loodan et Oldschool ei pahanda et ka tema hall mass peale jäi, kuid sellisena mu hõbedane seal seisab ja vaikselt valmib.
Mersuhull olen ja Mersuhulluks jään :)