24-04-2017, 11:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-04-2017, 11:05 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(24-04-2017, 08:10 AM)k2igukast Kirjutas: ...
Kütuserõhku kahjuks ei tea. Autol oli enne peal 2.0, mis toimis ja sõitis ning seejärel panin peale 3.0.
Siis mõõda ära - KE-Jeti diagnostika on rõhkude mõõtmine. Kütuse ülerõhk ja vaakumid!!!
Loe otsinguga, isand Stihl pani ühte varasemasse teemasse portsu juhendeid.
(23-04-2017, 10:27 PM)Afgaan124 Kirjutas: ...
Küsimus siis selline ,et kas see mootor on üldse taastamist väärt ? Tundub, et selle mootoriga on palju probleeme?
...
Kõigi vanade hooldamata mootoritega on probleeme. KE-Jetid on kaprriissed ja ebaökonoomsed, kuid põletavad isegi meie tanklates müüdavat "standarditele vastavat bensiini".
Aga jõus R6 vastu saab ainult sama heas korras V8 (või V12), see tunne kaalub kogu jama üles. Või siis mitte, sõltub inimese eelistustest, eksole.