19-04-2017, 11:16 PM
500E peaks olema ikka mehaanilise gaasipedaaliga veel? Mitte elektroonsega?
Kui mehhaaniline siis seal on ASR tõttu "vanakooli elektroonne gaasipedaal".
Ehk gaasihoovastiku alguses (salongi poolt) on lihtlabane potentsiomeeter, mis loeb gaasihovastiku asendit.
Seal on suur, mitme PIN'ne pitik küljes.
Gaasihoovastiku lõpus on servomoootor, mis seda liigutab vastavalt potekast saadud asendile.
Eemalda vardad vahelt ja vaata, kas need kaks käivad sünkroonis Sul.
Suure tõenäosusega on ühel neist mure. Potekal kipuvad "tühjad kohad" sisse tulema või pistikud segast panema.
See süsteem on ASR'i tõttu sellisena tehtud, et olukorras, kus juht gaasi tallab ja ASR gaasi maha laseb, "mahuks" hoovastik kuhugi ära.
Seal vahel asub üks pika käiguga amort veel selleks eesmärgiks.
PS Neil vanakestel on sageli pool jõudu "ripakil", kuna gaasihoovastikud ei ole paigas ning täisgaasiga ei avata drosselklappi täielikult.
Kui mehhaaniline siis seal on ASR tõttu "vanakooli elektroonne gaasipedaal".
Ehk gaasihoovastiku alguses (salongi poolt) on lihtlabane potentsiomeeter, mis loeb gaasihovastiku asendit.
Seal on suur, mitme PIN'ne pitik küljes.
Gaasihoovastiku lõpus on servomoootor, mis seda liigutab vastavalt potekast saadud asendile.
Eemalda vardad vahelt ja vaata, kas need kaks käivad sünkroonis Sul.
Suure tõenäosusega on ühel neist mure. Potekal kipuvad "tühjad kohad" sisse tulema või pistikud segast panema.
See süsteem on ASR'i tõttu sellisena tehtud, et olukorras, kus juht gaasi tallab ja ASR gaasi maha laseb, "mahuks" hoovastik kuhugi ära.
Seal vahel asub üks pika käiguga amort veel selleks eesmärgiks.
PS Neil vanakestel on sageli pool jõudu "ripakil", kuna gaasihoovastikud ei ole paigas ning täisgaasiga ei avata drosselklappi täielikult.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”