19-04-2017, 09:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2017, 09:11 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Peab märkima et sul hea maitse autode osas E500 ja S600L on ühed eredaimad pärlid. Minu jaoks kindlasti ka 560SEC.
See juba teine S600 millel V12 märgid vale koha peal-originaalis tagumise aknaliistuga tasa (öigemini ülevalpool joont):
Sellised uuekooli öhulised veljed vana massiivse kere peal pole minu maitse. Sellisele sobivad minu meelest vaid samasuguse massiivse moega kinnisemad veljed (18" orig. Monoblockid, WALD, samad mis E500-l vms) mis röhutavad selle kere massiivsust veelgi.
W140 on ja jääb köige "bäädässimaks" S-iks läbi aegade.
W140 S600 läheb veel hinda arvan sest ülemäära just neid ei tehtud ja 90'ndate fännibaas alles hakkab soliidsemasse ikka jöudma. Eriti Lang versioon. M120 on üks siidisemaid mootoreid üldse.
S500 on muidugi teine teema-neid on alati massiliselt tehtud.
Sisust vöiks ka möni pilt olla ja vöiks täitsa eraldi teema teha.
Muidu aga jaksu ja hoia ikka kursis!
See juba teine S600 millel V12 märgid vale koha peal-originaalis tagumise aknaliistuga tasa (öigemini ülevalpool joont):
Sellised uuekooli öhulised veljed vana massiivse kere peal pole minu maitse. Sellisele sobivad minu meelest vaid samasuguse massiivse moega kinnisemad veljed (18" orig. Monoblockid, WALD, samad mis E500-l vms) mis röhutavad selle kere massiivsust veelgi.
W140 on ja jääb köige "bäädässimaks" S-iks läbi aegade.
W140 S600 läheb veel hinda arvan sest ülemäära just neid ei tehtud ja 90'ndate fännibaas alles hakkab soliidsemasse ikka jöudma. Eriti Lang versioon. M120 on üks siidisemaid mootoreid üldse.
S500 on muidugi teine teema-neid on alati massiliselt tehtud.
Sisust vöiks ka möni pilt olla ja vöiks täitsa eraldi teema teha.
Muidu aga jaksu ja hoia ikka kursis!