29-03-2017, 05:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-03-2017, 05:33 PM ja muutjaks oli ak75.)
See problem leidis lahenduse. Igaks juhuks mõne sõnaga, ehk on kellelgi tulevikus abiks:
Rõhku karteris ja sellest tulenevat õlivarda üles kerkimist põhjustas vigane karterituulutuse klapp, mida välismaa foorumitest leitu põhjal võiski tõenäoliseimaks süüdlaseks pidada. Klapp on tootekoodiga A1560100370 ja vahetus käib siin lingil kirjeldatud juhiste järgi https://mbworld.org/forums/w211-amg/4587...6-e63.html
Tegin ise oma käekestega ja kogu tööprotsess võttis aega ca 2h, millest julgelt 1/4 kulus peegli otsimisele (et näha mootori tagaküljel olevat) ja teine 1/4 uue klapi alumise toru oma kohale saamisele nii, et oleks ka fikseeritud. Selle klapi küljes olev toru on päris õrnast materjalist, külmema ilmaga tuleb ettevaatlik olla. Lasin ta enne fööniga parajalt soojaks, et toru oleks painutatav. Vana klapi toru pudenes ära võttes tükkideks.
Rõhku karteris ja sellest tulenevat õlivarda üles kerkimist põhjustas vigane karterituulutuse klapp, mida välismaa foorumitest leitu põhjal võiski tõenäoliseimaks süüdlaseks pidada. Klapp on tootekoodiga A1560100370 ja vahetus käib siin lingil kirjeldatud juhiste järgi https://mbworld.org/forums/w211-amg/4587...6-e63.html
Tegin ise oma käekestega ja kogu tööprotsess võttis aega ca 2h, millest julgelt 1/4 kulus peegli otsimisele (et näha mootori tagaküljel olevat) ja teine 1/4 uue klapi alumise toru oma kohale saamisele nii, et oleks ka fikseeritud. Selle klapi küljes olev toru on päris õrnast materjalist, külmema ilmaga tuleb ettevaatlik olla. Lasin ta enne fööniga parajalt soojaks, et toru oleks painutatav. Vana klapi toru pudenes ära võttes tükkideks.