16-03-2007, 03:10 PM
Samas, kolleegid, survete kontrollimisest pole sel juhul suurt abi tegelikult.
Kui õlirõngad on kulunud, pillutakse karterist õli silindrisse ja silindrisurve on üsna sageli paremgi kui ette nähtud, kuna õli tihendab täiendavalt surverõngaid.
Samas, mõnikord võib ka teisiti olla.
Selles mõttes pole surve mõõtmisest siiski suurt kasu, sest minimaalselt kolvirõngaste vahetus kipub ikka ees ootama, kui küünlad juba õlist märjaks lähevad.
Parimate soovidega,
Tauno
Kui õlirõngad on kulunud, pillutakse karterist õli silindrisse ja silindrisurve on üsna sageli paremgi kui ette nähtud, kuna õli tihendab täiendavalt surverõngaid.
Samas, mõnikord võib ka teisiti olla.
Selles mõttes pole surve mõõtmisest siiski suurt kasu, sest minimaalselt kolvirõngaste vahetus kipub ikka ees ootama, kui küünlad juba õlist märjaks lähevad.
Parimate soovidega,
Tauno