Küünal õline - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12) +--- Teema: Küünal õline (/showthread.php?tid=3863) |
Küünal õline - acame - 29-01-2007 Mootor hakkas puterdama. Küünlaid kontrollides selgus, et üks küünal õline! Vahetasin ta välja, aga mootor ei tööta ikka korrektselt ja puudub jõud. Peale mingit maad sõitmist ja uuestu kontrollides küünalt.. on näha, et hakkab jälle määrduma. misasi kulunud on või otsad andis? (w124 E260 85a) RE: küünal õline? - hents99 - 29-01-2007 Kolvi rõngad õhtal?? Surve karteris. Kui jõudu kah nagu pole. Muidu lihtsam variant näiteks klapisääre tihendid läbi, siis samas ei tohiks küünal õliseks jääda. RE: küünal õline? - acame - 29-01-2007 Surve karteris? ..kuidas seda teada saan? RE: küünal õline? - v6sa - 30-01-2007 Kui suured on surved? Kas mõnel silindril on väiksemad? Juhuslikult sellel tahmaval silindril väiksem surve? Aimama võib jäädagi. Marss surveid mõõtma RE: küünal õline? - acame - 30-01-2007 selge..lähen surveid kontrollima! RE: Küünal õline - Sm. Västrik - 16-03-2007 Samas, kolleegid, survete kontrollimisest pole sel juhul suurt abi tegelikult. Kui õlirõngad on kulunud, pillutakse karterist õli silindrisse ja silindrisurve on üsna sageli paremgi kui ette nähtud, kuna õli tihendab täiendavalt surverõngaid. Samas, mõnikord võib ka teisiti olla. Selles mõttes pole surve mõõtmisest siiski suurt kasu, sest minimaalselt kolvirõngaste vahetus kipub ikka ees ootama, kui küünlad juba õlist märjaks lähevad. Parimate soovidega, Tauno |