25-03-2017, 06:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2017, 10:52 PM ja muutjaks oli ak75.)
Ei ole see probleem lahendust saanud. Esimesel korral ei saanud mina ega paar arvajat aru, kus see õli täpselt välja tuli. Nüüd suverattad all, millega seoses saab auto rohkem valu. Sai proovitud ja tõstab suurematel pööretel õlivarda veidi üles ning sealt vahelt hakkab õli välja pritsima. Tühikäigul ega kuni 3500 rpm (rohkem kohapeal pöördeid anda ei lase) mootoris survet pole kui varras välja tõmmata. Samuti on jahutusvedelik korralik ning seal süsteemis ka liigset survet ei teki. Seega moto ise tundub korras olema.
See pole enam selle ajastu moto, millele vaatasid peale ja said aru kuidas karterituulutus toimib, seega kus viga võiks olla?
Netist uurides ma leidsin allpool oleva klapiga seonduvalt mingi teema (Edit: Link https://mbworld.org/forums/w211-amg/4587...6-e63.html ). Kas võib olla see süüdlane? Või mis on arvamused?
Ei tahaks kohe esindusse tormata ja sealsete arvamuste põhjal järjest katse-eksituse meetodil juppe vahetama hakata. Vbla suhtun eelarvamusega, aga Silberi kohta on lugeda igasugust. Samuti teiste suuremate tegijate kohta Tlnas. Sestap tahaks veas kindel või võimalikult kindel olla, enne kui miskit vahetada lasen.
See pole enam selle ajastu moto, millele vaatasid peale ja said aru kuidas karterituulutus toimib, seega kus viga võiks olla?
Netist uurides ma leidsin allpool oleva klapiga seonduvalt mingi teema (Edit: Link https://mbworld.org/forums/w211-amg/4587...6-e63.html ). Kas võib olla see süüdlane? Või mis on arvamused?
Ei tahaks kohe esindusse tormata ja sealsete arvamuste põhjal järjest katse-eksituse meetodil juppe vahetama hakata. Vbla suhtun eelarvamusega, aga Silberi kohta on lugeda igasugust. Samuti teiste suuremate tegijate kohta Tlnas. Sestap tahaks veas kindel või võimalikult kindel olla, enne kui miskit vahetada lasen.