16-03-2017, 10:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2017, 10:23 PM ja muutjaks oli erx000.)
(16-03-2017, 09:54 PM)v6sa Kirjutas: See on huvitav. Mis seda kastiõli sedamoodi keedab siis.
Või oli ka mootor 100+?
Kujuta nüüd ette kui mootorist tuleb 480kw 1000nm ja kui palju sellest läheb turbiini ja käiguvahetustel kettapakkidesse kuumuseks. Nüüd kujuta ette seda pisikest pulgajäätise suurust soojusvaheti junni mis radika otsavannis kuumas jahutusvedelikus on. Mootori temp oli 100 juures, kuna tagasivoolavas vannis oli 130 kraadine soojusvaheti mis omakorda kuumutas mootorisse tagasivoolavat jahutusvedelikku. Ma ise arvasin ka et asi nii hull pole ja et 2-3 ringi ikka vast sõita saab. Praegu on suur eraldi ventiga õliradikas, kui kunagi taas rajale jõuan siis annan teada kuidas toimib.