16-03-2017, 11:02 AM
Teen siia üle pika aja väikese teema uuenduse w124 teemal. Paar nädalat tagasi sai põhja alune mastiksiga üle lastud. Kui juba sillad sai alt krutitud, siis sai ka kohe uued lemförderi puksid ja kaikad nii ette kui ka taha pandud. Piduri torud sai ka uued pandud. Amordid panin KONI mingi sport variandi, et saaksin 3-astmelist jäikust reguleerida, on kellegil antud amortidega kogemust? Vedrud läksid eibachi 30-35 madalusega. Pidurite osas sai tehtud väike muudatus ning külge läksid W210 3.OTD pidurid. Pead sai vaevatud ja diskuteeritud küll, et teeme algul uuema auto piduritest, aga lõpuks otsustaime, et teeme siiski sellest, mis olemas on. Kui pidurid peaksid kehvaks jääma, siis saab iga kell uuemat sorti pidurite külge keeramisega alustada.
Kui nüüd mootori poolele minna, siis raua poolega on kõik valmis ning õlid sees. Vaja oleks kuskil kolm päeva nipet-näpet veel teha, et saaks öelda, et kapotialune on kõik valmis ning silmaga oleks hea vaadata. Hetkel millegipärast puutub vaakum kui süütelukku välja keeran, aga ilmselt kas süütelükk on saba andnud või on kuskil vaakumi leke. Eile sain kasti ja mootoriõlile radikad kätte. Äkki keegi oskab soovitada, et kuhu need kõige mõttekam panna oleks?
Nagu pildilt näha, siis väga ruumi mujale pista ei ole. Kas oleks väga suur takistus intercooleri ja mootorijahutus radikale selline lahendus?
Hetkel on plaan reedel rattad alla keerata ning laupäeval värvimisse viia. Peale kere värvimist hakkaks salongi poolt kokku laduma ja kapoti alt asju lõpule viima.
Kui nüüd mootori poolele minna, siis raua poolega on kõik valmis ning õlid sees. Vaja oleks kuskil kolm päeva nipet-näpet veel teha, et saaks öelda, et kapotialune on kõik valmis ning silmaga oleks hea vaadata. Hetkel millegipärast puutub vaakum kui süütelukku välja keeran, aga ilmselt kas süütelükk on saba andnud või on kuskil vaakumi leke. Eile sain kasti ja mootoriõlile radikad kätte. Äkki keegi oskab soovitada, et kuhu need kõige mõttekam panna oleks?
Nagu pildilt näha, siis väga ruumi mujale pista ei ole. Kas oleks väga suur takistus intercooleri ja mootorijahutus radikale selline lahendus?
Hetkel on plaan reedel rattad alla keerata ning laupäeval värvimisse viia. Peale kere värvimist hakkaks salongi poolt kokku laduma ja kapoti alt asju lõpule viima.