23-02-2017, 10:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2017, 12:09 AM ja muutjaks oli Marksus.)
Pole jälle päris käed rüpes passinud, kuid ega ausaltöeldes midagi drastilist ka teinud pole.
Mõned nädalad tagasi tellisin silberautost, ebayst ja amazonist hunniku nänni autole.
Silberautost tõin lõpuks ära need puuduvad peatoe juhikud kõrvalistujale. Taustalugu on siis see, et endine mäludega inglise iste omas juhikuid millel puudusid need nagad kõrguse reguleerimiseks. Selleks oli seljatoe sees mootor. Tol korral kui neid asju ehitatud sai viskas juba nii üle et peksin eelmise istme juhikud sisse, olgugi et nad olid väiksemad ja pikemad. 2005 või 2004 muutus istmete disain nagu ma ka oma nahasaaga juures rääkisin. Igatahes jah, autos pilti ei teinud, kuid tükid ise taolised:
Minu on nad muidugi õiget värvi.
Samuti sain pagasiruumi kattele konksud alla et kate ringi ei sõidaks ja luugi lukustuse aasale väikse luugi ümber. Mõlemad häirisid kuidagi eriti palju enne
Üks natuke suurem ettevõtmine oli roolivõimendi vedeliku vahetus.
Kui temperatuur langes hommikuks alla -2 kraadi, siis kippus pump hirmsat häält tegema käivitamisel kuni keerasid rooli äärest ääreni. Ilmselt keegi seda kunagi vahetanud polnud ja mõtlesin et teen siis ära.
Pilte protsessist jällegi ei teinud, kuid üsna lihtne tegevus- imesin voolikuga mahuti tühjaks, seejärel lasin tagasivoolu otsa lahti ning suunasin pudelisse. Paar korda keerasin rattaid äärest äärde ning valasin juba samal ajal uut peale. Lõpuks panin käima ja tegin veel korra lahtise otsaga läbi. Kokku sain hakkama 2l õliga. Seni on pump vait olnud ja tundub et rool ka veidikene kergem kohapeal keerates. Ilmselt oli kasu.
Üleeile jõudis siis kohale ebayst uus laepaneel. Seekord õige koodiga ja õige värviga kah. Proovisin autos kas kõik toimib ning veendudes korrasolekus kakkusin kohe juppideks.
Otsustasin et katan plaadi lakiga et lisada sellele ilmastikukindlust.
Katsin pistikud kinni, alumiselt poolelt nuppude kohtadele panin samuti teipi ning kandsin mitu kihti lakki peale. Et kiirendada kuivamise protsessi panin pärast paariks tunniks praeahju ka 60 kraadi juurde.
Peale lakkimist tundus nagu polekski suurt midagi muutunud, kui UV lambi all oli ikka teine lugu.
Pärast puhastasin veel mõned kohad atsetooniga üle ning täna hommikul panin kokku ja autosse tagasi. Kõik töötab ja kõik bueno.
Katuseluuk, nagu ka spekuleeritud, ei tööta aga kahjuks siiani. Selles suhtes töötab et mootor käib nüüd õnneks ringi ja luuk natuke liigub ka, kuid nagu kardetud, siis mehhanismid tahavad puhastust ja määrimist. Mootoril ei käi jõud üle.
Kevadel suvel võtan laepolstri maha ja tõstan terve luugi välja. EPC ja WIS on juba läbi sobratud ning võimalike varuosade koodid välja prinditud. Peab asja saama.
Amazonist on tulemas veel väga odav ja lihtne diagnostikaseade. Autel Maxiscal MS300. Mootoritule asju õnneks näeb ja nüüd on juba samm tehtud et sellest tulest lahti ka saaks. Märtsis ootavad ees lambdad ja kui jõuab siis ka ülevaatus et halbade uudiste korral aega jääks.
Mõned nädalad tagasi tellisin silberautost, ebayst ja amazonist hunniku nänni autole.
Silberautost tõin lõpuks ära need puuduvad peatoe juhikud kõrvalistujale. Taustalugu on siis see, et endine mäludega inglise iste omas juhikuid millel puudusid need nagad kõrguse reguleerimiseks. Selleks oli seljatoe sees mootor. Tol korral kui neid asju ehitatud sai viskas juba nii üle et peksin eelmise istme juhikud sisse, olgugi et nad olid väiksemad ja pikemad. 2005 või 2004 muutus istmete disain nagu ma ka oma nahasaaga juures rääkisin. Igatahes jah, autos pilti ei teinud, kuid tükid ise taolised:
Minu on nad muidugi õiget värvi.
Samuti sain pagasiruumi kattele konksud alla et kate ringi ei sõidaks ja luugi lukustuse aasale väikse luugi ümber. Mõlemad häirisid kuidagi eriti palju enne
Üks natuke suurem ettevõtmine oli roolivõimendi vedeliku vahetus.
Kui temperatuur langes hommikuks alla -2 kraadi, siis kippus pump hirmsat häält tegema käivitamisel kuni keerasid rooli äärest ääreni. Ilmselt keegi seda kunagi vahetanud polnud ja mõtlesin et teen siis ära.
Pilte protsessist jällegi ei teinud, kuid üsna lihtne tegevus- imesin voolikuga mahuti tühjaks, seejärel lasin tagasivoolu otsa lahti ning suunasin pudelisse. Paar korda keerasin rattaid äärest äärde ning valasin juba samal ajal uut peale. Lõpuks panin käima ja tegin veel korra lahtise otsaga läbi. Kokku sain hakkama 2l õliga. Seni on pump vait olnud ja tundub et rool ka veidikene kergem kohapeal keerates. Ilmselt oli kasu.
Üleeile jõudis siis kohale ebayst uus laepaneel. Seekord õige koodiga ja õige värviga kah. Proovisin autos kas kõik toimib ning veendudes korrasolekus kakkusin kohe juppideks.
Otsustasin et katan plaadi lakiga et lisada sellele ilmastikukindlust.
Katsin pistikud kinni, alumiselt poolelt nuppude kohtadele panin samuti teipi ning kandsin mitu kihti lakki peale. Et kiirendada kuivamise protsessi panin pärast paariks tunniks praeahju ka 60 kraadi juurde.
Peale lakkimist tundus nagu polekski suurt midagi muutunud, kui UV lambi all oli ikka teine lugu.
Pärast puhastasin veel mõned kohad atsetooniga üle ning täna hommikul panin kokku ja autosse tagasi. Kõik töötab ja kõik bueno.
Katuseluuk, nagu ka spekuleeritud, ei tööta aga kahjuks siiani. Selles suhtes töötab et mootor käib nüüd õnneks ringi ja luuk natuke liigub ka, kuid nagu kardetud, siis mehhanismid tahavad puhastust ja määrimist. Mootoril ei käi jõud üle.
Kevadel suvel võtan laepolstri maha ja tõstan terve luugi välja. EPC ja WIS on juba läbi sobratud ning võimalike varuosade koodid välja prinditud. Peab asja saama.
Amazonist on tulemas veel väga odav ja lihtne diagnostikaseade. Autel Maxiscal MS300. Mootoritule asju õnneks näeb ja nüüd on juba samm tehtud et sellest tulest lahti ka saaks. Märtsis ootavad ees lambdad ja kui jõuab siis ka ülevaatus et halbade uudiste korral aega jääks.