03-02-2017, 02:14 PM
(03-02-2017, 01:44 PM)v6sa Kirjutas:(03-02-2017, 11:12 AM)Silversi Kirjutas: No ma ei teagi nüüd.. Kas need kipuvad ka silindrisse kukkuma nagu BMW mootoritel? Arusaamatuks jääb see, et kui see mitte midagi ei muuda kui neid pole, siis miks tehas need üldse toppis sinna
Muudavad ikka ja päris palju.
Eriti madalatel pööretel juristades - ilma nendeta tuleb summutist puhta õhu ja lillelõhna asemel paha haisu ja noksi ja peenosakesi, mille tõttu jääkarud ära sulavad ja pool sanagnelest vähki sureb. Ning pöördemomenti saab ka paar Nm juurde, kui õhk enne silindrisseimemist korralikult pöördesse ajada.
Et selles mõttes on loomulikult õige ja hea tzüdeem korda teha.
See madala pöörde asi mind huvitabki, sest maanteel 90 km/h sõites olid pöörded mälu järgi 1400. Kui mõistlike vahenditega saan korda teha siis teen. Aga uut kollektorit kindlasti selle jupi pärast ostma ei hakka