03-02-2017, 02:52 AM
Tänud, aga jätame minu isiku siinkohal välja ning suuname need kummardused ja ovatsioonid kellelegi teisele. Sõber Matile, kes need autod soetas ja kes ise nendega sõita ei saanudki. Mis siin salata, eks need autod teevad mind ka kadedaks
500E on ka minu listis esikolmikus. Ja tuleb nõustuda, et W124 kerede baasil enam palju ägedamaid versioone pole võimalik soetada. Kui nüüd veel kusagilt kupeekerega kuueliitrise AMG "Hammer"i ka saaks... mäm
Nojah, E500 tuli meie juurde Jaapanist suhteliselt heas seisukorras. Mingi tuuningu oli ta siiski läbi teinud. Originaal raadio oli asendatud idamaise vilkuvate kirjute tuledega taiesega, mustad aknad, tagaspoiler, kerge madaldus jne. Aga kõige rohkem on mul kahju kaduma läinud originaal ratastest. Kunagi ma leian võimaluse ja hangin talle uuesti originaalveljed.
Tema arvele panemiseks pidin leidma kusagilt õigetpidi liikluse esituled. Kuna mitte kusagilt Eestimaalt ma mõistliku ajaga vähegi korralikke feisslifti tulesid ei leidnud, ostsin lihtsalt tutikad Hella tavamudeli feisslifti klaasid ja panin need originaal tulekorpustele külge. Nii sain ta vaevata arvele. Aga nii ei saanud see ju ometi jääda. Kevadepoole tulid originaal tuled uuesti teemaks.
![[Pilt: IMG_2478_400pix_4.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/IMG_2478_400pix_4.JPG)
Enamus nagunii teavad, aga võib olla mõni ei ole veel kuulnud, et 500E mudelitel on teistsugused esilaternad kui teistel. Kuna tal on udutuled stanges, siis tavapäraste udutulede asemel on tal keskmiste reflektorite küljes hoopis kaugtuled. Seega on ka tuleklaas teine ja klaasitagused plastvõred on tal kroomitud, mitte hallid või hõbedased nagu tavamudelitel. See pisidetail on tegelikult ülioluline, et saavutada koos laiade koobastega ja suurte stangedega just see õige "viiesajase" ilme. Pildil on võrdlus tava feisslifti tule ja E500 tule vahel.
Kuna meie autol olid ka reflektorid vägevate järelturu ksenoonidega kõrbema lastud, ei hakanud üldse ennast vaevama mingite kombineerimistega ja ostsin Silberist uued originaaltuled. Maru ilusad olid.
![[Pilt: IMG_2479_400pix_4.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/IMG_2479_400pix_4.JPG)
Ja et asi kokkuvõttes hea välja näeks, tõstsin ostukorvi ka uued originaal Hella suunakad. Uskumatult raskesti hangitavaks on nad tänaseks muutunud. Alternatiivsete tootjate omi on palju, kuid valgeid Hella omasid mitte. Lõpuks tuli kõige soodsam osta need ka esindusest.
![[Pilt: IMG_2484_400pix_4.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/IMG_2484_400pix_4.JPG)
Et ninaots juba laiali oli, tundus kosmeetiliselt ilus vahetada välja ka täkitud esivõre plast ja liistud. Liistud tarnitakse kõik ühepikkusena. Tuleb ise parajaks lõigata. Ettevaatlikult ja täpselt tehes kulus aega päris omajagu.
Noh ja ega siis kõige olulisemat saanud ju unustada.
![[Pilt: IMG_2497_400pix_4.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/IMG_2497_400pix_4.JPG)
Üldmulje sai ikka palju värskem. Tulede ja ehisdetailide seisukorda on autode juures võimatu ülehinnata. Need peavad korras olema kui soovime jätta head esmamuljet.
![[Pilt: IMG_2499_400pix_4.JPG]](http://www.volga.ee/albumphoto_dl/IMG_2499_400pix_4.JPG)
Nii algas selle auto tee ilusama lõpptulemuse poole.

Nojah, E500 tuli meie juurde Jaapanist suhteliselt heas seisukorras. Mingi tuuningu oli ta siiski läbi teinud. Originaal raadio oli asendatud idamaise vilkuvate kirjute tuledega taiesega, mustad aknad, tagaspoiler, kerge madaldus jne. Aga kõige rohkem on mul kahju kaduma läinud originaal ratastest. Kunagi ma leian võimaluse ja hangin talle uuesti originaalveljed.
Tema arvele panemiseks pidin leidma kusagilt õigetpidi liikluse esituled. Kuna mitte kusagilt Eestimaalt ma mõistliku ajaga vähegi korralikke feisslifti tulesid ei leidnud, ostsin lihtsalt tutikad Hella tavamudeli feisslifti klaasid ja panin need originaal tulekorpustele külge. Nii sain ta vaevata arvele. Aga nii ei saanud see ju ometi jääda. Kevadepoole tulid originaal tuled uuesti teemaks.
Enamus nagunii teavad, aga võib olla mõni ei ole veel kuulnud, et 500E mudelitel on teistsugused esilaternad kui teistel. Kuna tal on udutuled stanges, siis tavapäraste udutulede asemel on tal keskmiste reflektorite küljes hoopis kaugtuled. Seega on ka tuleklaas teine ja klaasitagused plastvõred on tal kroomitud, mitte hallid või hõbedased nagu tavamudelitel. See pisidetail on tegelikult ülioluline, et saavutada koos laiade koobastega ja suurte stangedega just see õige "viiesajase" ilme. Pildil on võrdlus tava feisslifti tule ja E500 tule vahel.
Kuna meie autol olid ka reflektorid vägevate järelturu ksenoonidega kõrbema lastud, ei hakanud üldse ennast vaevama mingite kombineerimistega ja ostsin Silberist uued originaaltuled. Maru ilusad olid.
Ja et asi kokkuvõttes hea välja näeks, tõstsin ostukorvi ka uued originaal Hella suunakad. Uskumatult raskesti hangitavaks on nad tänaseks muutunud. Alternatiivsete tootjate omi on palju, kuid valgeid Hella omasid mitte. Lõpuks tuli kõige soodsam osta need ka esindusest.
Et ninaots juba laiali oli, tundus kosmeetiliselt ilus vahetada välja ka täkitud esivõre plast ja liistud. Liistud tarnitakse kõik ühepikkusena. Tuleb ise parajaks lõigata. Ettevaatlikult ja täpselt tehes kulus aega päris omajagu.
Noh ja ega siis kõige olulisemat saanud ju unustada.
Üldmulje sai ikka palju värskem. Tulede ja ehisdetailide seisukorda on autode juures võimatu ülehinnata. Need peavad korras olema kui soovime jätta head esmamuljet.
Nii algas selle auto tee ilusama lõpptulemuse poole.
Terve aasta poole aastaga