02-02-2017, 01:42 AM
(02-02-2017, 01:02 AM)JorgenP Kirjutas:(02-02-2017, 12:21 AM)ralak Kirjutas:Kisub natuke teemast kõrvale kalduma mu post, kuid miks USA'st nii vähe 80-90ndate Mercedeseid tuuakse, võrreldes Jaapaniga? Mõtlen just Eesti turgu nt viimase 5a jooksul. Päikest täis osariikides peaks täis olema kuldajastu Mercedeseid, millel on mõistliku kubatuuriga mootorid ja peaaegu et täiuslik lisavarustuse list. Roostet nendel autodel väga suure tõenäosusega puudub - ainsa murena laki koorumine, hooletu omanik või pleekinud armatuur.(01-02-2017, 12:00 AM)Rolz Kirjutas: Selle küsitava hinna eest tundub väga aus kaup olema.
Täiesti päri!
Isend siiski üle keskmise lisavarustusega (nt. 2x el.iste ikkagist), kenasti säilinud salong, kere värvitööd paistavad talutavalt läbiviidud, mis peamine kere ÜLDINE konditsioon Jaapanist imporditud masinatel teeb siiski silmad ette keskmisele EU-st siia müügiks toodud eksemplaridele. Üks tuttav kaasfoorumlane juba 3 eriajastu S-klassi sealt maalt tellinud ning reeglina oleme koheselt saabunud kaupa tõstuki peal altpoolt uudistanud, ammulisui loomulikult.... See on argument mis maksab juba mõningate aastate pärast enam kui "1 omanik Saksas - preester, kokk vms" ...kuigi paraku autole on tarvis uued karbid keevitada.
Vahet pole kellele meeldib, kellele mitte ta sellise hinnaga, pigem siiski lahe, et neid aeg-ajalt meile müüki satub.
Olin eelmise aasta kevadel kaks kuud usas, Alla kolme liitrist benzukat 124-ja ma ei näinud ja enamustel pruun nahksisu, kõik 123-ed olid turbodiislid ja ka nahksisuga. Aga sellist ühteki prillikivi ei näinud, kõik olid väga kriimitud, mõlgitud, stanged puru. Enamus nägid suht rääbakad välja kahjuks.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.