28-01-2017, 08:12 PM
Võtsin täna ette selle tagumise turvavöö ja katuseluugi.
Turvavöö sain tegelikult juba neljapäeva õhtul, kuid sõitsin kuni tänaseni siis sedasi ringi:
Kuna samas kohas lasin ka veakoodi ära kustutada, et veenduda uue vöö korrasolekus, siis ei saanud enam pistikut lahti ühendada. Pimedas ei viitsinud pärast hakata vööd välja vahetama ja reedel käisin siis kahe tagumise vasaku turvavööga sõitmas.
Täna kulus kuskil 30 minutit ja uus vöö oli peal.
Mõtlesin et vaatan sinna katuseluugi sisse ka ja uurin et miks ta ei tööta, käsitsi keerasin luugi lahti ja liigutasin edasi tagasi ka, aga nupust tööle ei hakanud, võtsin siis mootori maha.
Reduktori hammasratas ja luugi raami sees olev ratas olid väga kõvasti roostes, paistab et sealt kaudu ongi kunagi see vesi sisse tulnud ning kahjuks paistab teda sealt ikka veel tulevat, sest see pesa oli üsna niiske. Samaaegselt on mu laepaneel ka edasi ussitanud, seda märkasin siis eelmisel korral avades.
Igatahes piilusin sinna reduktori sisse ja üllataval kombel oli seal kõik korras. Peale puhastamist nägi asi juba enam-vähem välja ka ning toas 12V klemmidele lastes käis mootor ringi. Kahtlustasin et äkki on see trossisüsteem seal luugi raami sees nii kinni et mootor ei jõua lihtsalt vedada kuid uuesti paneeli külge ühendades ei teinud mootor enam midagi, olgugi et koormust polnud. Paneeli klemmidelt pinget ei tulnud seega on asi paneelis endas.
Uurisin siis neid varuosakoode ja sirvisin EPC's ringi ning leidsin et autos peaks olema paneel koodiga A211 820 43 01 8J12, hetkel on seal aga A211 820 44 01 7D43.
Värvikoodi järgi on vana paneeli sisse pandud uus trükkplaat ja tagakaas, mitte terve paneel vahetatud. Seda aga kindlalt ei tea kas see trükkplaat ka nüüd selle 44 01 oma on või on hoopis mingi kolmas. Suve alguses esmakordselt lammutades märkasin ka et seal on pistikuid liiga palju ning selle helendava "Light ring" ühe otsa dioodid olid plaadile ühendamata- lihtsalt juhtmed.
Hetkel on kahtlus et see 44 01 lõpuga paneel on äkki panoraamluugiga autole ja seetõttu tuleb pinge mootorile hoopis kuskilt mujalt. Või pole luugi jaoks mõeldud, ei tea. Uurin veel selle paneeli asja.
Igatahes ladusin praegu jälle asjad kokku, paistab et edasine töö on kogu luuk autost kätte saada ja trossid ära puhastada ning määrida.
Kuna enne oli tihendatud luuk silikooniga, siis pakun et hakkab jälle lekkima. Pool liitrit vett valasin servade peale ja esirataste tagant jooksis sorinal välja tagasi. Eks esimese korraliku vihmaga on pilt selge
Turvavöö sain tegelikult juba neljapäeva õhtul, kuid sõitsin kuni tänaseni siis sedasi ringi:
Kuna samas kohas lasin ka veakoodi ära kustutada, et veenduda uue vöö korrasolekus, siis ei saanud enam pistikut lahti ühendada. Pimedas ei viitsinud pärast hakata vööd välja vahetama ja reedel käisin siis kahe tagumise vasaku turvavööga sõitmas.
Täna kulus kuskil 30 minutit ja uus vöö oli peal.
Mõtlesin et vaatan sinna katuseluugi sisse ka ja uurin et miks ta ei tööta, käsitsi keerasin luugi lahti ja liigutasin edasi tagasi ka, aga nupust tööle ei hakanud, võtsin siis mootori maha.
Reduktori hammasratas ja luugi raami sees olev ratas olid väga kõvasti roostes, paistab et sealt kaudu ongi kunagi see vesi sisse tulnud ning kahjuks paistab teda sealt ikka veel tulevat, sest see pesa oli üsna niiske. Samaaegselt on mu laepaneel ka edasi ussitanud, seda märkasin siis eelmisel korral avades.
Igatahes piilusin sinna reduktori sisse ja üllataval kombel oli seal kõik korras. Peale puhastamist nägi asi juba enam-vähem välja ka ning toas 12V klemmidele lastes käis mootor ringi. Kahtlustasin et äkki on see trossisüsteem seal luugi raami sees nii kinni et mootor ei jõua lihtsalt vedada kuid uuesti paneeli külge ühendades ei teinud mootor enam midagi, olgugi et koormust polnud. Paneeli klemmidelt pinget ei tulnud seega on asi paneelis endas.
Uurisin siis neid varuosakoode ja sirvisin EPC's ringi ning leidsin et autos peaks olema paneel koodiga A211 820 43 01 8J12, hetkel on seal aga A211 820 44 01 7D43.
Värvikoodi järgi on vana paneeli sisse pandud uus trükkplaat ja tagakaas, mitte terve paneel vahetatud. Seda aga kindlalt ei tea kas see trükkplaat ka nüüd selle 44 01 oma on või on hoopis mingi kolmas. Suve alguses esmakordselt lammutades märkasin ka et seal on pistikuid liiga palju ning selle helendava "Light ring" ühe otsa dioodid olid plaadile ühendamata- lihtsalt juhtmed.
Hetkel on kahtlus et see 44 01 lõpuga paneel on äkki panoraamluugiga autole ja seetõttu tuleb pinge mootorile hoopis kuskilt mujalt. Või pole luugi jaoks mõeldud, ei tea. Uurin veel selle paneeli asja.
Igatahes ladusin praegu jälle asjad kokku, paistab et edasine töö on kogu luuk autost kätte saada ja trossid ära puhastada ning määrida.
Kuna enne oli tihendatud luuk silikooniga, siis pakun et hakkab jälle lekkima. Pool liitrit vett valasin servade peale ja esirataste tagant jooksis sorinal välja tagasi. Eks esimese korraliku vihmaga on pilt selge