27-01-2017, 10:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2017, 10:49 PM ja muutjaks oli 190hans.)
Eelmine nädal reguleerisin klapid ära kusjuures seda täiesti tavaliste 14 lehtvõtmetega. Täna panin huvi pärast kõik jälle kokku ja proovisin starterit. Ime kombel hakkas peale paari starteripööret asi tuksuma. Reguleerimata klapid olidki ilmselgelt mootori suurim viga. Hetkel veel mootor käib veidi ebaühtlaselt ja külmalt ajab tihedat valget tossu välja.
Lähiajal katsun lisaks veel pihustid Tallinna vedada ja need koolis pihustipressiga üle vaadata. Loodan et otsik on sama, mis seal.
Täna pikemat tiiru tehes avastasin, et spidomeeter ka ei tööta. Lähemalt uurides selgus, et spidomeetri tross katki. Sõidu ajal panin ka puhuri tööle, et see klaasi pealt niiskuse ära puhuks, aga minu õnnetuseks sain lisaks soojale õhule ka suure pahmaka tolmu näkku.
![[Pilt: IEh2Hi.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/IEh2Hi.jpg)
väike pilt ka tänasest sõidust
Lähiajal katsun lisaks veel pihustid Tallinna vedada ja need koolis pihustipressiga üle vaadata. Loodan et otsik on sama, mis seal.
Täna pikemat tiiru tehes avastasin, et spidomeeter ka ei tööta. Lähemalt uurides selgus, et spidomeetri tross katki. Sõidu ajal panin ka puhuri tööle, et see klaasi pealt niiskuse ära puhuks, aga minu õnnetuseks sain lisaks soojale õhule ka suure pahmaka tolmu näkku.
![[Pilt: IEh2Hi.jpg]](http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/IEh2Hi.jpg)
väike pilt ka tänasest sõidust