26-01-2017, 08:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2017, 08:31 PM ja muutjaks oli Sm. Västrik.)
Tõepoolest, nagu herr v6sa ütles, on sümptomeid arvestades ilmselt kulissi asendiga mingi kala ja ta arvab, et kang on vasakule ehk 4 peale ära lükatud, kuigi tegelt on kang ise ikka sõidu ajal paremal ehk D peal (loodetavasti, eksole, sest siiani pole päris selge, mida mõtlesid "manuaalne gear up" väljendiga, sest sellist asja saaks olla ainult Tiptronic kastil)
Lisaks kulissi muudele probleemidele võib siis vist teoreetiliselt kangi see kroomvars ise ka paindunud ehk vales kujus olla (no mingi avarii, eriti jõuline kangutamine või nt üldse vale vars küljes vms) ja sellega all kulissis käiguvalitsat vales asendis ehk liiga vasakul servas hoida. Sel juhul kast arvab, et Sa tahadki max 4-nda käiguga sõita.
Tauno
Lisaks kulissi muudele probleemidele võib siis vist teoreetiliselt kangi see kroomvars ise ka paindunud ehk vales kujus olla (no mingi avarii, eriti jõuline kangutamine või nt üldse vale vars küljes vms) ja sellega all kulissis käiguvalitsat vales asendis ehk liiga vasakul servas hoida. Sel juhul kast arvab, et Sa tahadki max 4-nda käiguga sõita.
Tauno