24-01-2017, 11:22 PM
Heade lisadega turbodiisel http://www.auto24.ee/used/2421004
Käisin täna vaatamas. Sobiks vabalt ka igapäevaseks kasutuseks ja kestab korralikult hooldades veel väga kaua, aga minust jääb siiski puhtpraktilistel kaalutlustel ostmata. Esmapilgul oli auto üllatavalt heas korras, aga ostu korral teeks n Lesvenis või Silberis põhjaliku kontrolli. Mobile.de-s on neid väga väheks jäänud, selle raha sealt samaväärset praegu vähemalt ei saa. 3-5 tuhandega on saadaval üksikuid "panne".
Mis silma jäi:
-Suurim pluss, et roosteussi pole kuskil näha, mootor käib väga ilusti, kõik originaalis.
-Ilus värv, väga värske välimus.
-Salong on korralik. Seismisest või suitsetamisest mingi õrn "seisnud asja lõhn" küll sees, kuid saab ilmselt lahti.
-Riidesisu on väga korralik. Maitse asi, mina eelistan iga kell nahale.
-Palju lisasid. Isegi väga palju.
-Käivitus külmalt kohe ja käis peaaegu nagu bensukas. Mitte mingit laginat. Aiste vahel on VIN-koodi järgne mootor ja kuskil mingeid "aretusi" silma ei hakanud.
-Tagaakna elektriline kardin ei liikunud nagu peab ja katuseluuk ei tahtnud tahapoole avaneda.
-Autol on Eestisse tuues vahetatud lamerihma amort, mootoripadjad ja tagasillas üks pooltelg, mis olevat pooleks olnud (mis tahaks ostu korral ilmselt üle vaadata, kas kõik on kokku pandud nagu peab).
-Kapotialust on kindlasti ka värskendatud, aga auto väärtust see ei vähenda.
-VIN-järgne kärukonks on kadunud.
Kokkuvõtteks:
Sellest autost saab veel väheke juurde investeerides kätte tunde, milline oli 25 aastat tagasi omanikul tunne heade lisadega W124 turbodiisliga sõita. See auto on õnneks originaalis säilinud. Minu autosse on tänaseks läinud kokku tüki rohkem raha sisse kui see auto maksab, aga isegi kõvasti juurde investeerides ei ole minu autost võimalik võrreldavat autot üles ehitada. Kui ostueelsel ülevaatusel "üllatusi" ja "agasid" ei tule, siis on see auto investeering, mitte kulu.
Käisin täna vaatamas. Sobiks vabalt ka igapäevaseks kasutuseks ja kestab korralikult hooldades veel väga kaua, aga minust jääb siiski puhtpraktilistel kaalutlustel ostmata. Esmapilgul oli auto üllatavalt heas korras, aga ostu korral teeks n Lesvenis või Silberis põhjaliku kontrolli. Mobile.de-s on neid väga väheks jäänud, selle raha sealt samaväärset praegu vähemalt ei saa. 3-5 tuhandega on saadaval üksikuid "panne".
Mis silma jäi:
-Suurim pluss, et roosteussi pole kuskil näha, mootor käib väga ilusti, kõik originaalis.
-Ilus värv, väga värske välimus.
-Salong on korralik. Seismisest või suitsetamisest mingi õrn "seisnud asja lõhn" küll sees, kuid saab ilmselt lahti.
-Riidesisu on väga korralik. Maitse asi, mina eelistan iga kell nahale.
-Palju lisasid. Isegi väga palju.
-Käivitus külmalt kohe ja käis peaaegu nagu bensukas. Mitte mingit laginat. Aiste vahel on VIN-koodi järgne mootor ja kuskil mingeid "aretusi" silma ei hakanud.
-Tagaakna elektriline kardin ei liikunud nagu peab ja katuseluuk ei tahtnud tahapoole avaneda.
-Autol on Eestisse tuues vahetatud lamerihma amort, mootoripadjad ja tagasillas üks pooltelg, mis olevat pooleks olnud (mis tahaks ostu korral ilmselt üle vaadata, kas kõik on kokku pandud nagu peab).
-Kapotialust on kindlasti ka värskendatud, aga auto väärtust see ei vähenda.
-VIN-järgne kärukonks on kadunud.
Kokkuvõtteks:
Sellest autost saab veel väheke juurde investeerides kätte tunde, milline oli 25 aastat tagasi omanikul tunne heade lisadega W124 turbodiisliga sõita. See auto on õnneks originaalis säilinud. Minu autosse on tänaseks läinud kokku tüki rohkem raha sisse kui see auto maksab, aga isegi kõvasti juurde investeerides ei ole minu autost võimalik võrreldavat autot üles ehitada. Kui ostueelsel ülevaatusel "üllatusi" ja "agasid" ei tule, siis on see auto investeering, mitte kulu.