15-01-2017, 08:07 PM
Mnjaa, Subaru on omamoodi valik. Nelikvedu on ikka tase, võrreldes alternatiividega. Kahjuks Boxermootor pole just reklaamivääriline - küll oli suutlik ja küll oli säästlik. Meil oli 2.5 GT mudel 195 KW. nagu liikus ja ei liikunud ka. Kütusekulu - noh parem ei maini. Aga tunde tegi heaks, et selle 195 KW juures võttis üsna samapalju, kui need 2.5 125 KW sed
Aga nelikvedu sai võrrelda Superbiga. Pool autot libedale kiilakale ja pool puhtale asfaltile. Ütleme nii et tingimused olid väga sarnased, ainult rehvivahe. Skodal tutikad GT raidal naastud, Subarul 3 hooaega Noikiani naastud.
Subaruga gaasi andes polnud mingit viivitust - kohe lendas minema ja isegi veojõukontrolli tuli tegi ainult väikse vilksatuse. Toimis, nagu reklaamivad - jõud suunatakse rattale, millel parim haakuvus.
Skodaga 3.6 4x4 191 kw - Pidur lahti, gaasi, hetkeks väike liigutus nagu oli, siis veojõukontrolli tuli vilkuma, siis meeletu pidurite ragin ja minema ta lendas. Oli väga hea, aga selleks ajaks oleks Subaruga juba muretult järgmise tänava otsas olnud.
Seega nelkveol ja nelikveol meeletu vahe ja sina said selle NELIKVEO omale.
Aga iga nelikvedu on alati parem, kui see närune üherattavedu teistel
Jaksu sulle.
Aga nelikvedu sai võrrelda Superbiga. Pool autot libedale kiilakale ja pool puhtale asfaltile. Ütleme nii et tingimused olid väga sarnased, ainult rehvivahe. Skodal tutikad GT raidal naastud, Subarul 3 hooaega Noikiani naastud.
Subaruga gaasi andes polnud mingit viivitust - kohe lendas minema ja isegi veojõukontrolli tuli tegi ainult väikse vilksatuse. Toimis, nagu reklaamivad - jõud suunatakse rattale, millel parim haakuvus.
Skodaga 3.6 4x4 191 kw - Pidur lahti, gaasi, hetkeks väike liigutus nagu oli, siis veojõukontrolli tuli vilkuma, siis meeletu pidurite ragin ja minema ta lendas. Oli väga hea, aga selleks ajaks oleks Subaruga juba muretult järgmise tänava otsas olnud.
Seega nelkveol ja nelikveol meeletu vahe ja sina said selle NELIKVEO omale.
Aga iga nelikvedu on alati parem, kui see närune üherattavedu teistel
Jaksu sulle.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868