Subaru Legacy BE/BH 2.5 Boxer 115kW - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Kasutajate sõidukid, mis ei ole MB (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=125) +--- Teema: Subaru Legacy BE/BH 2.5 Boxer 115kW (/showthread.php?tid=44955) |
Subaru Legacy BE/BH 2.5 Boxer 115kW - Karl - 15-01-2017 Kuna tseeklass sai jupp aega tagasi maha müütatud ja selle raha pluss lisamise eest ei olnud ühtegi vähegi meelepärast Mersut võtta, siis kukkus asi välja nii: Eks elus on masinaid olnud palju, kuid Subarut ja nelivedu üldse täiesti tühi maa. Ok, nelivedu pole päris tühi maa, 1991 aasta 10.veebruar käisin neli tiiru üle katuse, masinaks GAZ 69 :mrgreen: See kuulutus kraapis silma jupemat aega ja sai siis konsulteeritud Subaruhullust kolleegiga, julgus kokku võetud ja müüjale helistatud. Hents hää inimene vaatas auto Tartus üle igati ja tunnistas selle raha eest igati okei olema, diil tehtud Automaat, korralik nahktuba, kliima, püsikas jne. Kere korralik, kahes kohas natuke mullitab. Veermik vaikne, ei kolise ega nagise. Hiljuti vahetatud üks veovõll ja kõik pidurikettad, klotsid. Kiirendades on kuulda mingit kahinat, esindus hindas selle mingiks difri laagriks ja paranduseks 300 euri, eks mujal vast soodsam. Tänu sellele veale sai ka hinda läbi lahingu alla kangutatud. Sõtnud olen hetkeseisuga vähe, mingi 60 kilomeetrit ehk. Esmamuljed: suht jäik, kiirendust jagub mu jaoks piisavalt. Korra käisin põgusalt testimas, sportreziimile lülitades laseb käigud 6000 pöördeni ja katkub minna küll, tahtis korra lappesse minna Eks nädalavahetusel rohkem aega tutvuda ja sõita, hetkel olen päris rahul, loodetavasti ei pea kahetsema. RE: Subaru Legacy BE/BH 2.5 Boxer 115kW - indrek - 15-01-2017 Mnjaa, Subaru on omamoodi valik. Nelikvedu on ikka tase, võrreldes alternatiividega. Kahjuks Boxermootor pole just reklaamivääriline - küll oli suutlik ja küll oli säästlik. Meil oli 2.5 GT mudel 195 KW. nagu liikus ja ei liikunud ka. Kütusekulu - noh parem ei maini. Aga tunde tegi heaks, et selle 195 KW juures võttis üsna samapalju, kui need 2.5 125 KW sed Aga nelikvedu sai võrrelda Superbiga. Pool autot libedale kiilakale ja pool puhtale asfaltile. Ütleme nii et tingimused olid väga sarnased, ainult rehvivahe. Skodal tutikad GT raidal naastud, Subarul 3 hooaega Noikiani naastud. Subaruga gaasi andes polnud mingit viivitust - kohe lendas minema ja isegi veojõukontrolli tuli tegi ainult väikse vilksatuse. Toimis, nagu reklaamivad - jõud suunatakse rattale, millel parim haakuvus. Skodaga 3.6 4x4 191 kw - Pidur lahti, gaasi, hetkeks väike liigutus nagu oli, siis veojõukontrolli tuli vilkuma, siis meeletu pidurite ragin ja minema ta lendas. Oli väga hea, aga selleks ajaks oleks Subaruga juba muretult järgmise tänava otsas olnud. Seega nelkveol ja nelikveol meeletu vahe ja sina said selle NELIKVEO omale. Aga iga nelikvedu on alati parem, kui see närune üherattavedu teistel Jaksu sulle. RE: Subaru Legacy BE/BH 2.5 Boxer 115kW - Karl - 15-01-2017 Uurisin ja rääkisin enne ostu kütusekulu suhtes nii mõnegagi, üldine väide oli, et linnas kuskil kümmeja trassil seitse-kaheksa liitrit. RE: Subaru Legacy BE/BH 2.5 Boxer 115kW - indrek - 15-01-2017 (15-01-2017, 08:33 PM)Karl Kirjutas: Uurisin ja rääkisin enne ostu kütusekulu suhtes nii mõnegagi, üldine väide oli, et linnas kuskil kümmeja trassil seitse-kaheksa liitrit. Noh sinna auku umbes jääb jah. Kui ainult puhas linn ja lühikesed harvad otsad, siis linnas pigem 13. RE: Subaru Legacy BE/BH 2.5 Boxer 115kW - jansa - 15-01-2017 Mul on olnud esimese genni (FG) eerik forrester, S-turbo modifikatsioonis. See oli jube fann kärts-mürts auto, aga minusuguse flegma tüütas kiiresti ära, iseloomud ei sobinud. No ja sisu oli ka selline ameeriklasele mõeldud kräpp lõppeks. Minu õnneks sattusime pool aastat peale ostu ülekäiguraja-õnnetusse keskmiseks ohvriks. Kindlustus ostis saba ja karvadega ära, sain oma raha tagasi. Meenutan teda hea sõnaga! |